  • 1. Data: 2002-12-17 06:21:56
    Temat: kto jest rolnikiem?
    Od: "Kinga" <romm@_nospam_priv.onet.pl>

    Witam
    Zastanawiam sie, kto dla potrzeb porozumienia z Unia w sprawie dopłat
    bezpośrednich, jest rolnikiem. Czy jest nim ktos, kto posiada "ilus"
    hektarowe gospodarstwo rolne, czy dodatkowym warunkiem jest obowiazek
    uprawiania tej ziemi?
    Jesli z kolei ziemia musi byc uprawiana, to czy obowiazkowo przez
    wlasciciela, czy moze np. byc dzierzawiona?
    Z gory dzieki za odpowiedzi.

    pozdrawiam Agnieszka

  • 2. Data: 2002-12-17 17:50:16
    Temat: Re: kto jest rolnikiem?
    Od: "raku" <r...@a...kom.pl>

    Kinga <romm@_nospam_priv.onet.pl> wrote:
> [...]
    > uprawiania tej ziemi?
    > Jesli z kolei ziemia musi byc uprawiana, to czy obowiazkowo przez
    > wlasciciela, czy moze np. byc dzierzawiona?

    juz sie zaczyna kombinowanie ....
    --
    ######################
    Raku

  • 3. Data: 2002-12-18 06:57:25
    Od: "Kinga" <romm@_nospam_priv.onet.pl>

    > juz sie zaczyna kombinowanie ....

    Mozesz oczywiscie nazwac to jak chcesz, ja mam kilkadziesiat hektarow ziemi
    (mimo, ze mieszkam w miescie i zawodowo zajmuje sie zupelnie czyms innym),
    nie od wczoraj tylko od kilkunastu lat.
    Osobiscie nie widze w tym nic zlego, ze chce wiedziec czy z tego tytulu
    naleza mi sie jakies pieniadze czy nie, a ze Ty widzisz, to juz Twoj
    problem.
    pozdrawiam Agnieszka

  • 4. Data: 2002-12-18 17:48:39
    Od: "Gonzo" <M...@i...pl>

    > juz sie zaczyna kombinowanie ....
    > --
    no pewnie, że tak - przeciez nie mozna dopuscic aby tylko chlopaki z pslu i
    samoobrony sie obłowili...
    Gonzo