  • 11. Data: 2019-04-10 11:44:47
    Temat: Re: czym zajmuje się Policja
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 9 Apr 2019 17:45:47 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Pomysł nawiązywania przez obecną Policję do jakiejkolwiek tradycji
    > wydaje mi się osobiście trochę bezsensownych. policja służy do
    > zapewnienia porządku i bezpieczeństwa.

    W samym nawiązywaniu do tradycji nie widzę nic złego, pod warunkiem że nie
    budzi ona kontrowersji, które wyłożył w krótkim tekście Jan Grabowski.
    http://wyborcza.pl/alehistoria/7,162654,24594252,gra
    natowa-policja-wraca-na-polskie-ulice-bac-sie-ucieka
    c.html

    Zadziwia za to liczba roboczogodzin jakie poświęcono na niezłomną walkę z
    tezami historyka. Efekt przywiózł do redakcji patrol Policji.
    To że Grabowski nie budzi również sympatii misiewicza kultury tudzież
    uczonych z IPN to zapewne czysty przypadek.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2019-04-10 13:51:02
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.04.2019 o 11:44, tracz pisze:

> [...]
    > To że Grabowski nie budzi również sympatii misiewicza kultury tudzież
    > uczonych z IPN to zapewne czysty przypadek.

    oj tam, tracz, wbrew wszystkim ciemnym i tępym moherowym l*dkom, dochtur
    od wiązek neutronowych, zna się na wszystkim, ceni i poważa prof. Jana
    Grabowskiego, cokolwiek by ten nie twierdził:)))))))))
    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 13. Data: 2019-04-10 19:17:25
    Od: b...@g...com

    > Po pierwsze, inspektor dr Ciarka prostuje, że w mundury granatowe policja nie
    > zostanie dopiero ubrana, lecz nosi je już od 2009 roku.

    Krótko mówiąc, Graboskiemu nic nie przeszkadzało bo w 2009 rządził Donek
    przy którym była szansa na wyrwanie od PL jakiejś forsy:
    https://youtu.be/YoONVwOYPPk?t=49

    Kaczka zresztą też chciał sypnąć działkami leśnymi.
    (panie Kaczka, kto zabezpieczał działki pod reprywatyzację pytał Kaczkę Piechociński)

    Niestety cierpliwość "ż" się skończyła i PL ma to co ma. Ba, "ż" cisną nawet
    usański rząd, stąd ustawa 447 i deklaracja terezińska:)

    Obserwujta na YT Michalkiewicza, on coś tam przemyci w tym temacie:)

    Nu i tak to jest, już mr.Ttracz się gotuje.