  • 1. Data: 2019-04-08 21:06:48
    Temat: Zero nepotyzmu, czyli mój maz (moja zona) Wam przylozy
    Od: ń <k...@t...sie>

    "...podpalenie domu w Ostrowcu Świętokrzyskim, w którym mieszkała sędzia i jej mąż
    prokurator.":
    https://kielce.onet.pl/to-byla-zemsta-34-latek-podpa
    lil-dom-sedzi-i-prokuratora/m9l7w5l

  • 2. Data: 2019-04-08 23:12:52
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-08 o 21:06, ń pisze:
    > "...podpalenie domu w Ostrowcu Świętokrzyskim, w którym mieszkała sędzia
    > i jej mąż prokurator.":
    > https://kielce.onet.pl/to-byla-zemsta-34-latek-podpa
    lil-dom-sedzi-i-prokuratora/m9l7w5l

    Gdzie tu widzisz nepotyzm, idioto? Rozumiesz w ogóle znaczenie tego
    słowa? Czy tylko normę u Bielana wyrabiasz?

    --
    Sonn

  • 3. Data: 2019-04-08 23:37:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.04.2019 o 23:12, Sonn pisze:

> [...]
    lil-dom-sedzi-i-prokuratora/m9l7w5l> Gdzie tu widzisz nepotyzm, idioto? Rozumiesz w
    ogóle znaczenie tego
    > słowa? Czy tylko normę u Bielana wyrabiasz?

    Małżeństwa sędzia / prokurator nie jest jakoś szczególnie żadkim ani
    dziwnym połączeniem. Wszak to są osoby z wykształceniem prawniczym, więc
    wspólnie studiując mogą się poznawać. No i oczywiście z nepotyzmem
    niewiele ma to wspólnego.

  • 4. Data: 2019-04-09 06:31:39
    Od: ń <k...@t...sie>

    Wszyscy doskonale wiemy, że jesteś Sqrwysonnem, więc już nie musisz codziennie
    udowadniać klasy.

    -----

  • 5. Data: 2019-04-09 06:34:09
    Od: ń <k...@t...sie>

    Czy zniesiono już zakazy dotyczące małżeństw i zatrudniania sędziów?
    Np. adwokat i sędzia też mają wykształcenie prawnicze.
    Która waadza to zlikwidowała?

    -----

  • 6. Data: 2019-04-09 11:33:22
    Od: n...@o...pl

    w <q8h77c$sng$1@node2.news.atman.pl>, ń <k...@t...sie> napisał(-a):

    > "Sonn" wrote in message news:pOOqE.45701$fq5.4468@usenetxs.com...
    >
    > Wszyscy doskonale wiemy, że jesteś Sqrwysonnem, więc już nie musisz codziennie
    udowadniać klasy.

    Znam go, nie jest, nie należy do Pis.

    PS. Naucz się cytować.

  • 7. Data: 2019-04-10 16:52:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]
    >więc
    >wspólnie studiując mogą się poznawać. No i oczywiście z nepotyzmem

    Ale kim sa dzieci i kim byli rodzice :-)

    Bo ja widze, ze to zawod dziedziczny ... przynajmniej dawniej :-)

    J.

  • 8. Data: 2019-04-10 20:23:20
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.04.2019 o 16:52, J.F. pisze:

    lil-dom-sedzi-i-prokuratora/m9l7w5l>
    > Ale kim sa dzieci i kim byli rodzice :-)
    > Bo ja widze, ze to zawod dziedziczny ... przynajmniej dawniej :-)

    I co w tym widzisz złego? Co to z nepotyzmem ma wspólnego? A z
    budowlańcami, piekarzami, rolnikami nie bywa podobnie?

  • 9. Data: 2019-04-16 07:28:28
    Od: ń <k...@t...sie>

    Nepotyzm polega m.in. na tym, że sędziowie sami i poprzez innych znajomych sędziów
    głosują za własnym kandydatem i przeciw
    niewłasnemu niemerytorycznie.
    Tak samo było przy przyjmowaniu do zawodu adwokatów, radców czy notariuszy, zanim
    Kaczyński i Ziobro v. 1 nie zaczęli ułatwiania
    wejścia do zawodu.
    Z esbekami oczywiście było i jest podobnie, nikt tak nie wprowadzi młodego do zawodu
    esbeka jak tatuś i mamusia esbecy.

    -----