  • 11. Data: 2013-11-15 22:01:42
    Temat: Re: czy wolno firmie zaproponować 'nie do odrzsucenia' taki zapis pracownikowi?
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > jak tracę - skoro mi, rzekomo, 'nie przysługuje'? !

    Dlaczego ci nie pszysługuje? Jak masz umowę na czas nieokreślony, to ci
    pszysługuje, wyjątkiem jest zdaje się zakład pracy kilkoosobowy , pewnie
    koło 3 ludzi itp.
    Jak masz umowę na czas nieokreślony to mogą cię zwolnić tylko na 2 sposoby:
    likwidując stanowisko i masz mieć odprawę, albo dyscyplinarnie.
    Ponad to jak byś był wystarczająco długo w areszcie, zdaje się 3 czy 6
    miesięcy ,
    i coś z podobnie z długimi horobami. Normalnie nie mogą cię zwolnić, i wiedz
    o tym.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 12. Data: 2013-11-16 08:30:56
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-11-15 22:01, Stokrotka pisze:

    > i coś z podobnie z długimi horobami. Normalnie nie mogą cię zwolnić, i
    > wiedz o tym.

    Doucz się tumanie, że np. "ch" i "h" wynikają z innej etymologii i
    innej, także obecnie, wymowy.
    Pisząc jw. czynisz szkodę, bo czytającym utrwala się wizualny obraz
    błędnej pisowni. Jesteś szkodnikiem. Przestań pisać, albo idź i zdechnij.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 13. Data: 2013-11-17 13:58:29
    Od: "kazimierz" <k...@w...pl>

    "Stokrotka" <o...@g...pl> wrote in message
    > Jak masz umowę na czas nieokreślony to mogą cię zwolnić tylko na 2
    > sposoby:
    > likwidując stanowisko i masz mieć odprawę, albo dyscyplinarnie.

    ABSOLUTNIE nie tylko
    raczej zrezygnuję w tematyce prawnej polegania na Twojej wiedzy. Dziękuję
    za udział.

    (cytuję wzmiankę z piertwotnego zapytania w wątku: "Proszę o wypowiedzi
    sprawdzone, jeśli ktgoś się dostatecznie dobrze zna i orientuje")

  • 14. Data: 2013-11-17 20:43:24
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    >
    > (cytuję wzmiankę z piertwotnego zapytania w wątku: "Proszę o wypowiedzi
    > sprawdzone, jeśli ktgoś się dostatecznie dobrze zna i orientuje")

    Pszeprasza za bezczelność, ale jestem w tym względzie obeznana, bo zwolniono
    mnie niezgodnie z prawem, bez odprawy z umowy na czas nieokreślony.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 15. Data: 2013-11-17 20:59:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-11-17 20:43, Stokrotka pisze:
    > Pszeprasza za bezczelność, ale jestem w tym względzie obeznana, bo
    > zwolniono mnie niezgodnie z prawem, bez odprawy z umowy na czas
    > nieokreślony.

    Się nie dziwię, czasem każde pieniądze warto zaryzykować, aby pozbyć się
    z firmy głąba.

    --
    Liwiusz

  • 16. Data: 2013-11-17 21:49:28
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Się nie dziwię, czasem każde pieniądze warto zaryzykować, aby pozbyć się z
    > firmy głąba.

    NIe pasuje ci że kogoś uświadomiłam.
    Ja nie wiedziałam , że mnie zwalniają niezgodnie z prawem.
    Układy były złe, a i szybko znalazłam następną pracę, gorszą , ale była,
    tak, że nie miałam ani dnia przerwy.
    To kadrowe następnych firm, widząc świadectwo pracy uświadamiały mnie , że
    to było niezgodne z prawem.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 17. Data: 2013-11-17 22:03:28
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    > Pszeprasza za bezczelność, ale jestem w tym względzie obeznana, bo
    > zwolniono mnie niezgodnie z prawem, bez odprawy z umowy na czas
    > nieokreślony.

    No. A potem nawet szczelano do ciebie i złamano renke w sondzie pracy.
    Ty tesz pszylazłaś tempa idiotko?

    --
    Sonn

  • 18. Data: 2013-11-18 21:08:12
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    Użytkownik "Sonn" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > No. A potem nawet szczelano do ciebie i złamano renke w sondzie pracy.
    > Ty tesz pszylazłaś tempa idiotko?

    Ale się wściekasz. Aż miło czytać.
    Z firmą ktura mnie nielegalnie zwolniła z umowy na czas nieokreslony nie
    sądziłam się. Nie hciałam w sądzie stawać na pszeciw ludzi, z kturymi
    pracowałam, a może były inne trudne dla mnie sprecyzowania motywy olania tej
    sytuacji.
    Po czasie dowiedziałam się , że tam żądziła sitwa, wcześniej wiedziałam
    tylko , że tam żądzi post komuna , co nahapała się pszy też nielegalnie
    pszeprowadzonej prywatyzacji.
    A jeszcze potem okazało się, że to nie tylko sitwa , a mafia
    bo jak nazwać sytuację, gdy facet z kturym pracowałam tam (Mirosław
    Grocholski), podając się za kogoś całkiem innego (za Adama Beredę) startuje
    w wyborah samożądowyh, i zostaje wybrany mimo najmniejszej liczby głosuw na
    liście.
    Ważne tu , że prawdziwy Adam Bereda to osoba istniejąca, pszynajmniej
    jakieś 20 lat temu.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)