  • 1. Data: 2013-11-06 09:25:02
    Temat: PayPal - problem z odzyskaniem pieniędzy
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Czy jest możliwość odzyskania pieniędzy z zakupów w systemie PayPal po
    upływie 45 dni? Kupiłem część do instrumentu od jednoosobowej firmy z
    Nowego Yorku 14 sierpnia 2013 roku. Jest to ręczna robota, więc byłem
    przygotowany na jakieś 3-4 tygodnie oczekiwania, jako że facet ma sporo
    innych zleceń i uprzedzał o takim terminie. Niestety moje zaufanie
    (facet cały czas zapewnia w mailach, że robi ale nie wyrabia z innymi
    zleceniami) zostało wystawione na próbę. To już 2 miesiące, a co za tym
    idzie upłynął termin składania roszczeń w PayPal. Chciałbym po prostu
    odzyskać pieniądze, których zwrócić mi niestety nie chce, mimo
    upraszania. Są jakieś szanse, czy to raczej przegrana sytuacja i jestem
    zdany tylko i wyłącznie na dobra wolę sprzedawcy?

    Pzdr, OMSON

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 2. Data: 2013-11-06 10:01:21
    Temat: Re: PayPal - problem z odzyskaniem pieniędzy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    OMSON wrote:
> [...]
    > upraszania. Są jakieś szanse, czy to raczej przegrana sytuacja i jestem
    > zdany tylko i wyłącznie na dobra wolę sprzedawcy?

    jak nie polak to zrobi.

    W paypal juz nic nie zalatwisz skoro przelecialy ci terminy. zawsze
    mozesz zadzwonic i powiedziec, ze gosciu do dnia dzisiejszego nic nie
    wyslal i co oni na to. ale na wiele bym nie liczyl.

  • 3. Data: 2013-11-06 10:06:40
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Wednesday, 6 November 2013 09:25:02 UTC+1, OMSON wrote:
> [...]
    > upraszania. Są jakieś szanse, czy to raczej przegrana sytuacja i jestem
    > zdany tylko i wyłącznie na dobra wolę sprzedawcy?

    Jeśli płaciłeś kartą kredytową to zgłoś reklamacje w banku który ją wystawił.
    Pieniądze powinienes mieć na koncie niemal od razu i to druga strona będzie musiała
    sie tłumaczyć.

    AdamK

  • 4. Data: 2013-11-06 10:33:59
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Adam Klobukowski pisze:

    > Jeśli płaciłeś kartą kredytową to zgłoś reklamacje w banku który ją wystawił.
    Pieniądze powinienes mieć na koncie niemal od razu i to druga strona będzie musiała
    sie tłumaczyć.

    Płaciłem kartą mBanku do rozliczeń bezgotówkowych w USD. W tym przypadku
    też zadziała taka reklamacja, jak myślisz?

    Pzdr, OMSON

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 5. Data: 2013-11-06 11:30:12
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    OMSON wrote:

    > Płaciłem kartą mBanku do rozliczeń bezgotówkowych w USD. W tym przypadku
    > też zadziała taka reklamacja, jak myślisz?

    mysle ze nie zadziala, bo to transakcja miedzy toba a paypal. zwykłe
    zasilenie konta w paypal. A tej sie nie mozna przyczepic.

  • 6. Data: 2013-11-06 12:40:40
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Wednesday, 6 November 2013 11:30:12 UTC+1, witek wrote:

    > mysle ze nie zadziala, bo to transakcja miedzy toba a paypal. zwykłe
    > zasilenie konta w paypal. A tej sie nie mozna przyczepic.

    Ja płaciłem kartą za pośrednictwem paypala i reklamacja przez bank jak najbardziej
    zadziałała. Pieniądze miałem na koncie dzień po przyjęciu reklamacji.

    AdamK

  • 7. Data: 2013-11-06 14:00:27
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Adam Klobukowski pisze:

    > Ja płaciłem kartą za pośrednictwem paypala i reklamacja przez bank jak najbardziej
    zadziałała. Pieniądze miałem na koncie dzień po przyjęciu reklamacji.

    A generalnie robiłeś to przed upływem 45 dni od transakcji?

    Pzdr, OMSON

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 8. Data: 2013-11-06 14:50:43
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com>

    On Wednesday, 6 November 2013 14:00:27 UTC+1, OMSON wrote:

    najbardziej zadziałała. Pieniądze miałem na koncie dzień po przyjęciu reklamacji.

    > A generalnie robiłeś to przed upływem 45 dni od transakcji?

    Generalnie robiłem to trzy miesiące po transakcji.

    AdamK

  • 9. Data: 2013-11-06 15:14:41
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Adam Klobukowski pisze:

    > Generalnie robiłem to trzy miesiące po transakcji.

    Czyli ok - jest cień szansy, że i mnie sie uda :)

    Pzdr, OMSON

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 10. Data: 2013-11-06 15:20:02
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    I jeszcze jedno - w jaki sposób składałeś reklamację i jaki podałeś powód?

    Pzdr, OMSON

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.