  • 1. Data: 2007-04-14 22:58:38
    Temat: czy to jest zgodne z prawem
    Od: Anonyma <a...@d...ca>

    Opisze w jaki sposób mozna za darmo podszyc sie pod kazdy numer na swiecie

    Teraz wszystko wyjasnie
    Jak wiemy dostajac zwyklego smsa zawsze widzimy od kogo go dostalismy, w tym
    przypadku mozemy zadecydowac z jakiego numeru ma zostac wyslany... - czyli
    poprostu wybieramy nadawce ;)

    Opisywany sposób daje mozliwosc podszywania sie pod dowolny numer - czyli
    wysylamy smsa tylko ze decydujemy z jakiego numeru ma zostac wyslany

    Nalezy pamietac ze podszywanie sie pod numery innych osób w celu wyludzen
    jest karalne!!
    Opisana metode stosujemy wylacznie jako rozrywke - szanujemy prywatnosc osób
    nieznajacych tej metody!!

    Instrukcja
    ******************************

    Wszystkie opisywane mozliwosci daje nam ta strona
    http://thesmszone.com/?ref=schizol

    1. wchodzimy na ta strone
    2. pojawi sie sympatyczna strona z polem 'login' po lewej stronie..
    3. klikamy "Register Now " aby sie oczywiscie za darmo zarejestrowac (link
    'register now' jest pod niebieskim guzikiem z napisem 'submit')
    4. teraz trzeba wypelnic pola: (ja tlumacze na nasze )

    * Username : nasz nick np 'pewien_ktos'
    * Password : nasze haslo np ******
    * Confirm Password : powtarzamy haslo podane wczesniej czyli ******
    * First Name : nasze imie np 'Adrian'
    * Last Name : nasze nazwisko np : 'Kowalski'
    * Address:; City; State; Post Code; : nie trzeba nic wpisywac
    * Country : nasz kraj, z listy wybieramy oczywiscie 'Poland'ale w razie problemow z
    rejestracja mozemy wybrac inny
    * Home Phone : tel domowy - nie wpisujemy
    * Mobile Phone : tu wpiszemy nasz normalny numer telefonu komórkowego ale
    poprzedajac cyframi 48 czyli:
    np dla numeru 601222333 wpiszemy 48601222333 - to jest potrzebne aby dostac
    darmowe smsy, wiec numer kumpla nie bedzie dobry tylko nasz

    * Fax : nie trzeba wpisywac..
    * E-mail : lepiej wpisac nasz adres mailowy
    * ponizej mamy pole z tekstem a nizej trzeba zaznaczyc dwa pola...
    * i teraz najtrudniejsze: nalezy przepisac kod z abrazka tylko prswidlowo;)
    Jak cos sie nie udalo dobrze zrobic to zaczynamy jeszcze raz (ten kod z
    obrazka czasami trudno jest rozpoznac)

    ------------
    I w ten sposób stalismy sie posiadaczami nieznanego w Polsce sposobu
    kontroli GSM

    *****
    Darmowe smsy
    Po rejestracji dostaniemy smsa na nasz telefon z kodem potwiedzajacym:
    nadawca: 'theSMSzone' a wtresci bedzie widoczny kod (cyfry np 55959)
    Wchodzimy na podana wczesniej strone jeszcze raz, logujemy sie, klikamy na
    'ACTIVATE', wpisujemy nasz kod z smsa i wszystko mamy oki

    *****
    Wysylamy pierszego sma:

    *Gdy jestesmy zalogowani klikamy na 'Send SMS ' w widocznym miejscu na
    poziomym pasku nawigacji
    *pokaze sie nam strona z formularzem
    *From: w te pole wpisujemy dowolny ciag cyfr: np 601000000 lub 997 lub 666
    (osoba która otrzyma naszego smsa zobaczy to jako numer osoby
    wysylajacej ) - mozemy zamiast cyfr wpisywac litery np 'PlusGSM', 'Szatan',
    'Ciotka' - te slowa ukaza sie zamiast numeru nadawcy podobnie jak w
    przypadku smsa od operatora sieci [/b]

    ----
    .to narazie tyle Ja bedzie zainteresowanie to odpisze na pytania
    Niech moc bedzie z Wami Tylko pamietajcie ze dostajac smsa od znajomego
    nalezy sie upewnic czy to napewno on jest jego autorem
    ---
    Ja wyslalem na poczatku kumplowi cos takiego :
    Od: NASA
    Witaj stary! To ja Adrian! Zgadnij skad pisze? Pewnie nie uwierzysz ale...

  • 2. Data: 2007-04-15 09:39:39
    Temat: Re: czy to jest zgodne z prawem
    Od: Marek Witbrot <m...@x...poczta.onet.pl>

    Anonyma napisał(a):

    > Wszystkie opisywane mozliwosci daje nam ta strona
    > http://thesmszone.com/?ref=schizol

    Zapomniałeś wspomnieć, że kliknięcie na ten link powoduje dodanie tobie
    kilku kredytów w systemie.
    Zarejestrować można się też przez linkę:

    http://thesmszone.com

    --
    Marek Witbrot

    www.ecdis.pl

  • 3. Data: 2007-04-16 07:26:37
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Anonyma" <a...@d...ca> napisał
> [...]
    > tym
    > przypadku mozemy zadecydowac z jakiego numeru ma zostac wyslany... - czyli

    Ja nie wiem czy ten numer, który się ukazuje w polu nadawcy jest
    równocześnie prawdziwym numerem, z jakiego nadano. Być może w centralach
    wszystko rejestruje się poprawnie, więc można ustalić skąd rzeczywiście go
    nadano, a to co się wyświetla jest jedynie etykietką. Może ktoś wie?
    Co do legalności, nie znam konkretnych przepisów w tej sprawie które by
    zabraniały, ale z pewnością użycie tego celem oszustw, złośliwego
    niepokojenia tudzież innych czynów zabronionych jest karalne. W tych
    przypadkach byłby to jakiś tam środek do dokonania czynów.

  • 4. Data: 2007-04-16 11:02:01
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 16 Apr 2007 09:26:37 +0200, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > Co do legalności, nie znam konkretnych przepisów w tej sprawie które by
    > zabraniały, ale z pewnością użycie tego celem oszustw, złośliwego
    > niepokojenia tudzież innych czynów zabronionych jest karalne.

    Anonyma nie interesuje legalność - on tylko podrzucił link
    z jego "ref'em" po to żebyś logując się tam nabił mu punkty tak
    jak to napisał Marek.
    Gdyby tylko o legalność chodziło to by się tak nie męczył z opisem
    tylko napisał samo pytanie.

    Pozdrawiam,
    Henry