  • 1. Data: 2007-04-14 21:01:13
    Temat: Zakup mieszkania i pozbycie sie wyposazenia
    Od: "Bartosz Zoltak" <w...@s...com>

    Witam,

    Mam klopotliwa sytuacje. Kupilem mieszkanie. Wlascicielem rzeczy w
    mieszkaniu (mebli itp) jest poprzedni wlasciciel mieszkania (on mieszka 500
    km ode mnie i od mieszkania).

    Ja chce sie z nim dogadac, zeby on sobie po te rzeczy spokojnie przyjechal,
    a on mnie prosi, zebym wzial komornika i zrobil z komornikiem spis rzeczy
    znajdujacych sie w mieszkaniu. Nie mam pojecia - po co mu taki spis moze byc
    potrzebny??? Ja chce zalatwic wszystko ugodowo.

    Czy ja mam obowiazek robic taki spis z komornikiem?

    Co mam zrobic?

    Chce po prostu miec wolne mieszkanie i zeby ten czlowiek jak najszybciej
    zabral swoje rzeczy... :-(

    Dzieki,
    pozdrawiam

    Bartek Zoltak