  • 21. Data: 2003-03-31 08:14:15
    Temat: Re: czy tak mozna?
    Od: "zjawa" <z...@w...pl>

    Nie znam się na prawie, ale na internecie trochę i z tego co wiem to można
    by się przyczepić do tych słów kluczowych gdyby w nich zawierały się nazwy
    firm jego konkurencji, albo jakiś wymyślonych przez konkurencję produktów,
    ale poza tym to może sobie pisać co chce.
    Tak mi się wydaje z praktycznego punktu.

    Poza tym im więcej słów kluczowych tym na dalszej pozycji w przeglądarkach
    taka strona ląduje.

    Zjawa

  • 22. Data: 2003-03-31 13:16:44
    Od: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl>

    "zjawa" <z...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
    > Tak mi się wydaje z praktycznego punktu.
    >
    > Poza tym im więcej słów kluczowych tym na dalszej pozycji w przeglądarkach

    Na szczescie nie internet decyduje o tym co mozna a co nie ale prawo. Fakt,
    ze takie akcje jak ta trafiaja przed sady rzadko nie zmienia nic w tym, ze
    sa niedozwolone.

    --
    pozdr
    Przemek

  • 23. Data: 2003-04-01 02:39:40
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b61vmd$l6d$1@news.onet.pl>, Przemyslaw Lipin wrote:
    > Rozwiazanie przypadku nie jest oczywiste, mozna dyskutowac i polemizowac,
    > ale przeciez o to wlasnie chodzi w pracy prawnika. Kto cos twierdzi, musi
    > podac dobre argumenty do podparcia swojej tezy, zwlaszcza gdy pojawiaja sie
    > w praktyce przypadki, o ktorych wszystkie ustawy razem wziete nigdy nie
    > slyszaly. Ale i do takich przypadkow prawo musi sie dostosowac - wlasnie
    > przez analize problemu i interpretacje przepisu, zwlaszcza "gietkiego", jak
    > art. 3 ust. 1 ust. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

    Przyznam żeś mnie przekonał :) Nie mogę się w tym momencie jakoś
    specjalnie przyczepić do Twojej argumentacji. Dla mnie wydaje się być ona
    spójna. Dzięki za wyczerpującą odpowiedź.

    pozdrawiam

    --
    Marcin