  • 11. Data: 2013-02-03 12:07:40
    Temat: Re: czy szef może wymusić ubrania robocze
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PlaMa wrote:

    > siedząca praca za biurkiem przy komputerze.

    jakie ubrania robocze?

  • 12. Data: 2013-02-03 12:19:40
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    > jakie ubrania robocze?
    Mają do wyboru ;D
    http://diores.pl/bielizna-meska-c-55.html?page=2

  • 13. Data: 2013-02-03 13:49:38
    Od: <news>

    Użytkownik "PlaMa" napisał:
    > siedząca praca za biurkiem przy komputerze.

    > płaci, nie ma regulaminu.

    Więc w czym widzisz problem z tym ubraniem roboczym?
    Przychodzisz do pracy i już masz pól godziny na obijanie przebierając się w
    przebieralni:)
    Czy w pracy macie gdzie się przebrać?
    Po tygodniu używania zostawiasz pracodawcy śmierdzący polarek do prania a
    własne prywatne ubranie masz czyste, to sama wygoda i oszczędność, więc z
    czym masz problem?

  • 14. Data: 2013-02-03 14:17:55
    Temat: Re: czy szef mo?e wymusi? ubrania robocze
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-02-03 12:07, Marek Dyjor pisze:

    > jakie ubrania robocze?

    polar

  • 15. Data: 2013-02-03 14:35:59
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > polar
    ubiera was bo chce na ogrzewaniu zaoszczędzić ;)
    formalnie nie powalczysz ale wrzuć do pralki zasyp najtańszym proszkiem i
    upierz z 5 razy. Polar będzie się nadawał do śmieci :)

  • 16. Data: 2013-02-03 14:49:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    PlaMa wrote:

    > polar

    zarządj atestu p.poż ;-)

  • 17. Data: 2013-02-03 15:37:27
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    > zarządj atestu p.poż ;-)
    BHP, Sanepid i wizytę kominiarza oraz test antyalergiczny ;D

  • 18. Data: 2013-02-03 20:17:34
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-02-03 14:35, Arturro pisze:

    > ubiera was bo chce na ogrzewaniu zaoszczędzić ;)

    też tak myślę + pstryczek w nos bo ostatnio nie w pełni było widać
    radość z pomysłów szefa i pracy.

    > formalnie nie powalczysz ale wrzuć do pralki zasyp najtańszym proszkiem
    > i upierz z 5 razy. Polar będzie się nadawał do śmieci :)

    chyba w ogóle rzucę tą robotę... zupełnie serio zaczynam się zastanawiać
    czy warto zdrowie tracić... zwłaszcza, że zaczynam czuć w sobie
    zniechęcenie tym wszystkim i reakcję "boże znowu muszę tam iść"
    (poniedziałki to horrory :P).

    Afera polarowa to może być w końcu impuls do get out :)

  • 19. Data: 2013-02-03 20:18:47
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-02-03 13:49, news pisze:

    > Więc w czym widzisz problem z tym ubraniem roboczym?
    > Przychodzisz do pracy i już masz pól godziny na obijanie przebierając
    > się w przebieralni:)

    to jakaś myśl.

    > Czy w pracy macie gdzie się przebrać?

    jest szeroko zwane "zaplecze"

    > Po tygodniu używania zostawiasz pracodawcy śmierdzący polarek do prania
    > a własne prywatne ubranie masz czyste, to sama wygoda i oszczędność,
    > więc z czym masz problem?

    Nie chcę wyglądać jak kasjer w mcdonaldzie

  • 20. Data: 2013-02-03 20:51:41
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    PlaMa wrote:

    > Nie chcę wyglądać jak kasjer w mcdonaldzie

    A masz kontakt bezpośredni z klientami?