  • 1. Data: 2005-11-16 09:32:08
    Temat: czy sie kwalifikuje do uni
    Od: "goratex" <g...@n...pl>

    jak sie dowiedziec czy moja sprawa kwalifikuje sie aby ja przekazac do
    unijnego orzecznictwa(sądu)

    gdzie szukac informacji na temat odwoływania sie do uni

    z góry dziekuje za pomoc
    marek

  • 2. Data: 2005-11-16 10:44:17
    Temat: Re: czy sie kwalifikuje do uni
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    goratex napisał(a):

    > gdzie szukac informacji na temat odwoływania sie do uni

    A co w ogole jest odwolanie do uni ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-11-16 13:19:21
    Od: "goratex" <g...@n...pl>

    do uni jest podobno skarga nie odwolanie ale poszukuje wiecej informacji na
    ten temat
    i na temat skargi o stwierdzenie niezgodnosci z prawem prawomocnego
    orzeczenia

    marek
    mikos jaki masz adres email ?

  • 4. Data: 2005-11-16 13:21:07
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > do uni

    UNII

  • 5. Data: 2005-11-16 13:27:45
    Od: "goratex" <g...@n...pl>

    dzieki za spostrzegawczosc ale
    niestety nic nie wniosłes do sprawy

  • 6. Data: 2005-11-16 15:03:55
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > dzieki za spostrzegawczosc ale

    Czy zechcialbys opisac swoja sprawe? Moze ktos na grupie moglby pomoc.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 7. Data: 2005-11-16 18:40:26
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > jak sie dowiedziec czy moja sprawa kwalifikuje sie aby ja przekazac do
    > unijnego orzecznictwa(sądu)

    Sprobuj zapytac, opisujac sprawe, na pl.soc.prawo

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 8. Data: 2005-11-17 08:35:07
    Od: "goratex" <g...@n...pl>

    własciwie to na tym etapie zle zadalem pytanie
    potrzebuje informacji jaka jest procedura odnosnie skargi na dzialanie
    polskiego wymiaru sprawiedliwosci

    jak to sie robi ,jakie dokumenty i komu i gdzie nalezy przedłozyc?

    marek