  • 1. Data: 2005-11-16 09:01:00
    Temat: Odsetki od błędnie wystawionej faktury
    Od: "Mike" <m...@S...pl>

    Witam,

    Mam takie pytanie. Dotyczy to akurat TPSA - rozwiązałem umowę o świadczenie
    usług telekomunikacyjnych z dniem 9 września. Na marginesie to oczywiście
    mogli i odczekali całe 30dni na wyłączenie telefonu ;/.
    Za kolejny miesiąc (październik) otrzymałem fakturę gdzie jest kwota
    abonamentu za cały miesiąc. Złożyłem reklamację i dzisiaj dostałem odpowiedź
    telefoniczną, że reklamację uznali i umowa zostaje ostatecznie rozwiązana z
    dniem 8 października - dokumenty tj. odpowiedź na reklamację i korektę
    faktury otrzymam później pocztą.
    W międzyczasie oczywiście minął termin płatności faktury, której nie
    opłaciłem z uwagi na złożoną reklamację.
    Czy powinienem czekać aż dostanę korektę faktury i dopiero wtedy zapłacić
    poprawną kwotę?
    No i jak zaksięgować taką niezapłaconą fakturę ?
    I teraz pytanie na koniec- co mam zrobić jeśli dostanę w późniejszym
    terminie odsetki od niezapłaconej faktury ? Znając tą firmę prawie na 100%
    jest pewne, że wystawią odsetki od całej kwoty błędnie wystawionej faktury.

    z góry dzięki za odpowiedź ;)