  • 1. Data: 2002-04-13 12:55:42
    Temat: czy sąd powinien wysłać jakieś potwierdzenie założenia księgi wieczystej?
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Zgodnie z przesłanym mi nakazem, dokonałem przelewu na wskazane konto w celu
    opłacenia zalozenia KW na kupione mieszkanie.

    Potem nic mi nie przesłano, czy to normalna procedura?

    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 2. Data: 2002-04-13 14:58:04
    Od: p...@T...TO.poczta.onet.pl (Pawel Baranowski)

    "Piotr" <p...@i...pl> wrote <3...@n...vogel.pl>:

    >Zgodnie z przesłanym mi nakazem, dokonałem przelewu na wskazane konto w
    >celu opłacenia zalozenia KW na kupione mieszkanie.

    A może gdzieś we wniosku/akcie not. zrzekłeś się powiadomienia ? Jeśli nie
    to czekaj na wpis (a czeka się długo ...). Gdyby Sąd stwierdził
    nieopłacenie wpisu to wydałby najpierw postanowienie a później zarządzenie
    o zwrocie dokumentów (m.in. wniosku) - tego byś nie przeoczył.

    Pozdr

    --
    Przed odpowiedzia skasuj "TNIJ.TO."

    Before reply cut "TNIJ.TO."

  • 3. Data: 2002-04-14 16:00:50
    Od: "Marcin" <m...@h...pl>

    --

    Użytkownik "Pawel Baranowski" <p...@T...TO.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:Xns91EFAD905C62Dpbaranowskipocztaone@213.180.12

> [...]
    > nieopłacenie wpisu to wydałby najpierw postanowienie a później zarządzenie
    > o zwrocie dokumentów (m.in. wniosku) - tego byś nie przeoczył.

    wnosic o nadanie sprawie dalszego biegu.
    Pozdrawiam.
    Marcin Will

  • 4. Data: 2002-04-14 19:47:05
    Od: "Piotr" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
    > wnosic o nadanie sprawie dalszego biegu.
    > Pozdrawiam.
    > Marcin Will

    Dzieki
    Pozdrawiam,