  • 1. Data: 2002-04-13 10:56:37
    Temat: doradca podatkowy
    Od: "Tomasz Stopczyński" <t...@g...pl>

    witam
    czy prowadzac biuro rachunkowe (warunkowy wpis na liste doradcow) mozna
    rowniez wykonywac inna dzialanosc gospodarcza???

    pozdrawiam
    jupi

  • 2. Data: 2002-04-13 20:16:45
    Temat: Re: doradca podatkowy
    Od: "Tomasz Stopczyński" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Stopczyński" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy prowadzac biuro rachunkowe (warunkowy wpis na liste doradcow) mozna
    > rowniez wykonywac inna dzialanosc gospodarcza???

    czy nikt tego nie wie??????????????????/

  • 3. Data: 2002-04-13 22:43:53
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Sat, 13 Apr 2002, Tomasz Stopczyński wrote:
    [...]
    >+ > czy prowadzac biuro rachunkowe (warunkowy wpis na liste doradcow) mozna
    >+ > rowniez wykonywac inna dzialanosc gospodarcza???
    [...]
    >+ czy nikt tego nie wie??????????????????/

    Zapytaj na *.podatki - tam się częsciej "biurowcy" (podatkowi)
    trafiają. Na mój rozum przeciwwskazań nie ma, ale głowy nie dam,
    może się jeszcze przydać :)

    Pozdrowienia, Gotfryd