  • 1. Data: 2005-11-06 20:55:11
    Temat: czy naprawde nikt nie wie ?
    Od: "Taptuś" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    Zapytam ponownie bo sprawa jest bardzo drazniaca a nie moge uzyskac na nia
    odpowiedzi:

    Czy blednie podane dane adresowe firmy na stronie WWW to jakies wykroczenie
    ?
    Rozchodzi sie o fakt podania danych calkiem innej firmy, a tym samym
    narazenie jej na ciagle telefony okazujace sie pomylkami.

    pozdrawiam
    Piotr Ufel

  • 2. Data: 2005-11-06 21:10:20
    Temat: Re: czy naprawde nikt nie wie ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Taptuś wrote:

> [...]
    > Rozchodzi sie o fakt podania danych calkiem innej firmy, a tym samym
    > narazenie jej na ciagle telefony okazujace sie pomylkami.

    Tylko, jeśli ktoś celowo i złośliwie podał błędne dane. Jesteś w stanie
    to udowodnić?

    PS: a zwracałeś się z prośbą o sprostowanie informacji?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 3. Data: 2005-11-06 21:43:24
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > PS: a zwracałeś się z prośbą o sprostowanie informacji?

    Bo ta druga firma przecież też nie po to prezentuje się na stronie
    internetowej,żeby jej klienci trafiali... na Berdyczów.

    A najczęściej jest tak, że firma... zamawia stronę u tego samego
    grafika, a on najpierw wrzuca sobie poprzednie dane, a potem ich nie
    poprawia ;)

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 4. Data: 2005-11-07 08:24:40
    Od: "Taptuś" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Tak - sprawa jest o tyle trudna, ze najpierw to byla 1 firma, potem sie
    rozdzielily na 2 i teraz facet, ktorego jest strona i ma blednie podane dane
    do 2 firmy chce ja przejac (niekoniecznie w cywilizowany sposob) i na
    wszelkie proby przekonywania o sciagnieciu nieprawidlowych informacji mowi
    ze ma tu w d....

    i jak to ugryzc ? sa na to jakies paragrafy ? szukalem w ust. o
    nieuczciwejkonkurencjiale tam jest tylko o wprowadzaniu w blad za pomoca
    znaku towarowego, badz nazwy nie ma nic o danych teleadresowych.

    pozdrawiam
    Piotr Ufel

  • 5. Data: 2005-11-10 18:18:16
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Taptuś napisał(a):

> [...]
    > do 2 firmy chce ja przejac (niekoniecznie w cywilizowany sposob) i na
    > wszelkie proby przekonywania o sciagnieciu nieprawidlowych informacji mowi

    Czekaj czekaj, to Ty w końcu reprezentujesz jedną z tych rozdzielonych
    firm, a nie jakąś trzecią, do której przez przypadek odsyłają na stronie?
    To w końcu Twoim problemem jest że do Ciebie dzwonią, czy ze do Ciebie
    nie dzwonią?

    --
    Marta
    m...@N...pl