  • 1. Data: 2005-11-06 19:24:57
    Temat: po zatarciu skazania
    Od: "mlady" <m...@g...pl>

    witam
    3 miesiące temu odbyła się na mój wniosek rozprawa o zatarcie skazania z
    wynikiem pozytywnym dla mnie z tym że sędzina powiedziała mi że jest to
    nieprawomocne orzeczenie i że w ciągu tygodnia prokurator może złożyć
    zażalenie.
    Tymczasem mimo upływu 3 miesięcy nie mam zadnego info od sądu, czy to
    oznacza że orzeczenie sie uprawomocniło ?
    jaka tu jest procedura ? czy sąd nie powinien mnie poinformować pisemnie
    jaki jest ostateczny wynik mojej sprawy ?
    bo chyba np przez telefon takiej informacji mi nie podadzą , a z kolei żeby
    tam jechac i na miejscu sie dopytać to trochę dla mnie trochę kłopotliwe ze
    względu na dośc znaczną odległość
    W chwili obecnej informacja czy nadal tkwie w rejestrze skazanych jest dla
    mnie o tyle ważna że planuje zmienić prace
    proszę o wszelkie sugestie
    pozdrawiam
    marian

  • 2. Data: 2005-11-06 22:45:39
    Temat: Re: po zatarciu skazania
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    mlady napisał(a):
    > jaka tu jest procedura ? czy sąd nie powinien mnie poinformować pisemnie
    > jaki jest ostateczny wynik mojej sprawy ?

    nie

    > bo chyba np przez telefon takiej informacji mi nie podadzą , a z kolei żeby
    > tam jechac i na miejscu sie dopytać to trochę dla mnie trochę kłopotliwe ze
    > względu na dośc znaczną odległość

    zadzwoń
    a jak nie powiedzą, to napisz

    KG