  • 1. Data: 2004-12-30 11:08:39
    Temat: czy mozna oddalic opinię bieglego sądowego
    Od: pytający/a<e...@w...pl>

    jeśli jest oparta tylko na przypuszczeniach a ja mam opinię swojego
    lekarza leczącego (prowadzącego ciążę), że powodem zwolnienia były
    z złe samopoczucie, cukrzyca i anemia dużego stopnia, a nie złe
    warunki pracy????
    Szukam odpowiedzi na to pytanie ale nikt nie odpisuje. czy tzn. że
    nikt tego nie wie???

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-12-30 11:23:31
    Temat: Re: czy mozna oddalic opinię bieglego sądowego
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    pytający/a wrote:

> [...]
    > warunki pracy????
    > Szukam odpowiedzi na to pytanie ale nikt nie odpisuje. czy tzn. że

    No a co tu do odpowiadania.

    Jest opinie jednego bieglego, jest opinia drugiego...

    No a sad ocenia dowody wg uznania sadu.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-12-30 12:17:44
    Od: pytający/a<e...@w...pl>

    dziękuję. Pytam bo nie wiem, czy są opinie ważniejsze i mniej ważne.
    Chodzi mi oczywiście o lekarzy biegłych i leczących.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-12-30 12:35:45
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik pytający/a napisał(a) w wiadomości news:cr0rl7$13p$1@fargo.cgs.pl:
    > dziękuję. Pytam bo nie wiem, czy są opinie ważniejsze i mniej ważne.
    > Chodzi mi oczywiście o lekarzy biegłych i leczących.

    Oczywiście że ważniejsza jest opinia biegłego dopuszczonego przez sąd. Inne
    opinie nie będą brane pod uwagę.

    --
    JOHNSON :)

  • 5. Data: 2004-12-30 12:39:31
    Od: pytający/a<e...@w...pl>

    czyli nie ma mozliwosci oddalenia takiej opinii???

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2004-12-30 12:40:48
    Od: seb <s...@g...konto>

    pytający/a napisał(a):
    > czyli nie ma mozliwosci oddalenia takiej opinii???

    Zawnioskować o powołanie drugiego (innego) biegłego

    --
    sebian <s.seb<ast>ian @ gmail.com>
    -Skąd wiadomo, że mężczyzna jest szczęśliwy?

  • 7. Data: 2004-12-30 12:41:52
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik pytający/a napisał(a) w wiadomości news:cr0su3$285$1@fargo.cgs.pl:
    > czyli nie ma mozliwosci oddalenia takiej opinii???

    A czy ja to powiedziałem ?????????????????????????
    Wnieś o ustne uzupełnienie opinii, a potem spytaj biegłego sadowego by się
    ustosunkował do treści twego zaświadczenia lekarskiego.
    Można też w razie wątpliwości wnieść o dopousczenie drugiego biegłego. Ale ku
    temu trzeba mieć jakiś sensowny powód.

    --
    JOHNSON :)

  • 8. Data: 2004-12-30 13:48:27
    Od: pytam więc nie wiem<e...@w...pl>

    dziękuję za opinie i rady. Co będzie to będzie.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 9. Data: 2004-12-30 20:34:50
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    Johnson napisał(a):

    > A czy ja to powiedziałem ?????????????????????????

    imho zasugerowałeś :>

> [...]
    > ustosunkował do treści twego zaświadczenia lekarskiego.
    > Można też w razie wątpliwości wnieść o dopousczenie drugiego biegłego. Ale ku

    a nie lepiej wynaleźc błędy w opinii? Skoro są tak diametralnie róznie -
    to na 99,9% opinia biegłego ma jakieś dziury we wnioskowaniu.

    pozdr.

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911

  • 10. Data: 2004-12-30 21:11:47
    Od: pytam więc nie wiem<e...@w...pl>

    dziur jest kilka. Opinia miała pochodzić od lekarza biegłego z med
    pracy i lekarza ginekologa. Powiedzcie od kiedy to pracodawca ma
    prawo żądać zatrudniając mnie zaswiadczenia od ginekologa.
    Zamiast od lekarza med pracy mialam zaświadczenie o braku
    przeciwskazan do pracy od internisty. Zgadzam się, ze powinno byc
    zaswiadczenie od lekarza med pracy. Wiec dlaczego sad chce opinie
    od lekarza biegłego ginekologa????
    Opinia tych lekarzy jest złożona w jedną. Dodam tylko ze lekarz med.
    pracy powiedziala mi, że nie widzi powodu dla ktorego miałabym pracy
    nie podjąć. Ginekolog widział powód, ale opinia jest dwa w jednym.
    Więc opinia jest, ze podczas podpisywania umowy ni byłam zdolna do
    pracy. Czy kobieta w ciąży nie może pracować?? dlaczego nie bierze
    sie pod uwagę, że warunki pracy zawsze mozna zmienic, czyli np. nie
    jezdzic w delegacje nocą (chodzi o same przejazdy pociagami bez
    przesiadek, etc.)

    -> http://usenet.pomocprawna.info