  • 1. Data: 2004-09-26 21:28:19
    Temat: Prawa do zdjec
    Od: "dino" <d...@g...edu.pl>

    Witam,

    Jestem autorem zdjęć, które zrobiłem na potrzeby strony www której jestem
    autorem.
    Dziś znalazlem moje zdjęcia na innej stronie www. Ktoś wykorzystał je bez
    mojej wiedzy ani zgody.
    Czy mam prawo od niego żądać usunięcia tych zdjęć lub choćby umieszczenia
    informacji skąd one pochodzą ?

    Pozdrawiam
    Marcin Łukasik

  • 2. Data: 2004-09-26 21:51:46
    Temat: Re: Prawa do zdjec
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 26 Sep 2004 23:28:19 +0200, "dino" <d...@g...edu.pl> wrote:

> [...]
    >mojej wiedzy ani zgody.
    >Czy mam prawo od niego żądać usunięcia tych zdjęć lub choćby umieszczenia
    Tak. Oraz zaplaty odszkodowania :)
    Poczytaj ustawe o prawie autorskim. W googlach znajdziesz.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 3. Data: 2004-09-26 21:58:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "dino" <d...@g...edu.pl> napisał w wiadomości

    Było tyle razy. Naruszono Twoje prawa autorskie. Przejrzyj archiwum grupy
    pod tym kątem, albo ustawę o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

  • 4. Data: 2004-09-26 22:00:00
    Od: "dino" <d...@g...edu.pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

    > Tak. Oraz zaplaty odszkodowania :)
    > Poczytaj ustawe o prawie autorskim. W googlach znajdziesz.

    Dzieki... właśnie się 'dokopałem' nie byłem tylko pewny czy na zdjęciu musi
    być umieszczony "copyright". Ale z tego co przeczytałem to nie.

    Dziekuję za szybką odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 5. Data: 2004-09-26 23:57:48
    Od: "Stanislaw J. Szewczak" <s...@u...to.z.tego.adresu.gt.pl>

    Użytkownik "dino" <d...@g...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Jestem autorem zdjęć, które zrobiłem na potrzeby strony www której jestem
> [...]

    Mam podobny problem. Z tym, ze swoje zdjecia znalazlem w pewnej gazecie.
    Od jej ukazania minelo juz jednak troche czasu. Czy jest jakis termin,
    po ktorym juz nie moge zadac odszkodowania, a jesli jest, to ile on wynosi?

    sjs

  • 6. Data: 2004-09-27 17:12:33
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 27 Sep 2004 00:00:00 +0200, "dino" <d...@g...edu.pl> wrote:

    >Dzieki... właśnie się 'dokopałem' nie byłem tylko pewny czy na zdjęciu musi
    >być umieszczony "copyright". Ale z tego co przeczytałem to nie.
    Dzieło jest chronione z chwila powstania/powstawania, nie musi byc nic
    zaznaczone aby ochrona byla. Natomiast jak pokazuje praktyka lepiej
    oznaczac...

    WAM
    --
    Sylwester 2004!