  • 11. Data: 2009-06-16 20:06:39
    Temat: Re: czy matka musi wiedziec gdzie jest jej dziecko
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Arek wrote:

    > Widziały gały co brały?
    >
    > W żaden sposób nie usprawiedliwia to bab krzywdzących własne dzieci.

    wez ty sie juz lepiej zajmij robieniem diamentów a nie dzieci.

  • 12. Data: 2009-06-16 20:06:49
    Od: "kapewu" <p...@p...a>

    > Widziały gały co brały?

    Mało rozodnikow i rozwodek na swiecie? Masz jakis kompleks odrzucenia,
    pewnie kosza dostales solidnego.

    > W żaden sposób nie usprawiedliwia to bab krzywdzących własne dzieci.

    tu jest akurat odwrotnie, chyba ze mowisz o swojej mamie

    Dziekuje za odpowiedzi, jutro udam sie po porade do Kuratora.

    pzdr

  • 13. Data: 2009-06-16 20:07:14
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 16 Cze, 21:46, "kapewu" <p...@p...a> wrote:
    > On tez nie zdazy. Nie pozwol na wyjazd dziecka. Wtedy albo moze
    > powiedziec gdzie chce jechac albo moze sobie samemu zlozyc pismo do
    > sadu.
    >
    > Sad ustalil tez kto posiada wladze rodzicielska nad dzieckiem.
    >
    > Sad ustalil ze oboje rodzice sprawuja wladze, wyrok ograniczajacy wladze
    > ojcu nie jest prawomocny ze wzgledu na jego apelacje.

    Artykul 97. Ty nie pozwalasz na wyjazd ojciec albo sie zgodzi i powie
    gdzie chce jechac albo moze sobie zlozyc odpowiedni wniosek w sadzie
    opiekunczym.

  • 14. Data: 2009-06-16 20:11:04
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 16 Cze, 22:07, SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    wrote:

    > Artykul 97. Ty nie pozwalasz na wyjazd ojciec albo sie zgodzi i powie
    > gdzie chce jechac albo moze sobie zlozyc odpowiedni wniosek w sadzie
    > opiekunczym.

    Chodzi mi oczywiscie o kodeks rodzinny i opiekunczy.

    Witku, krola diamentow zes mnie z kf-a wyciagnal.

  • 15. Data: 2009-06-16 20:20:59
    Od: Arek <a...@e...net>

    kapewu pisze:
    > Mało rozodnikow i rozwodek na swiecie? Masz jakis kompleks odrzucenia,
    > pewnie kosza dostales solidnego.

    No ba! Nie raz. Wiele razy też nie dostałem :)

    > tu jest akurat odwrotnie, chyba ze mowisz o swojej mamie

    Odwrotnie? Mam uwierzyć, że ojciec ogranicza Ci kontakty z dzieckiem a
    mimo to nasze sędziny nie zabrały mu praw rodzicielskich?
    Takie bajdy to przedszkolakom...

    Skoro nie chce Ci podać adresu to widać ma powody.
    Pewnie się obawia Twojego najazdu

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 16. Data: 2009-06-16 20:28:57
    Od: "kapewu" <p...@p...a>

    > Odwrotnie? Mam uwierzyć, że ojciec ogranicza Ci kontakty z dzieckiem a
    > mimo to nasze sędziny nie zabrały mu praw rodzicielskich?

    Zabraly wlasnie, wyrok sie jeszcze nie uprawomocnil, kolezko. Czytaj
    uwazniej.

    > Takie bajdy to przedszkolakom...
    >
    > Skoro nie chce Ci podać adresu to widać ma powody.
    > Pewnie się obawia Twojego najazdu

    Ma prawo sie bac, jasne. Jezeli jestes takiej posturki jak on twe obawy sa
    uzasadnione.

    Nie chce mi sie juz z toba pisac, za duzo kompleksow masz widze.

    Trzym sie

  • 17. Data: 2009-06-16 20:34:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kapewu wrote:

    > Ma prawo sie bac, jasne. Jezeli jestes takiej posturki jak on twe obawy
    > sa uzasadnione.

    No. Trafiłeś.

    http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35768,6699990,Wiki
    media_nie_zaplaci_Buzdyganowi_za__trolla_.html

  • 18. Data: 2009-06-16 20:57:37
    Od: Arek <a...@e...net>

    kapewu pisze:
    > Zabraly wlasnie, wyrok sie jeszcze nie uprawomocnil, kolezko. Czytaj
    > uwazniej.

    Więc póki co to go nie ma.

    > Ma prawo sie bac, jasne.

    Czyli wszystko jasne.

    > Nie chce mi sie juz z toba pisac, za duzo kompleksow masz widze.

    Jasne.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 19. Data: 2009-06-16 21:26:17
    Od: Piotr NetExpert <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl>

    SzalonyKapelusznik pisze:
    > Artykul 97. Ty nie pozwalasz na wyjazd ojciec albo sie zgodzi i powie
    > gdzie chce jechac albo moze sobie zlozyc odpowiedni wniosek w sadzie
    > opiekunczym.

    Sugerujesz, że miejsce wakacyjnego wyjazdu jest "istotną sprawą dziecka"?

    Nie dawaj takich rad. Jeżeli ona nie pozwoli na wyjazd, ojciec
    rzeczywiście złoży odpowiedni wniosek. Będzie to wniosek o ukaranie
    grzywną za utrudnianie kontaktów.
    --
    pozdrawiam
    Piotr Szafarczyk

    http://www.netexpert.pl

  • 20. Data: 2009-06-16 21:47:23
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 16 Cze, 23:26, Piotr NetExpert

> [...]
    >
    > Nie dawaj takich rad. Jeżeli ona nie pozwoli na wyjazd, ojciec
    > rzeczywiście złoży odpowiedni wniosek. Będzie to wniosek o ukaranie

    Sugeruje. Widze roznice miedzy wyjazdem do Gdanska a do Irlandii bez
    checi powrotu.