  • 101. Data: 2009-06-18 15:25:01
    Temat: Re: czy matka musi wiedziec gdzie jest jej dziecko
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Baloo" napisał:
    > Nie zwracaj uwagi - to palant z IQ niższym niż żeberko od kaloryfera.

    sam jestes palant!:O)

  • 102. Data: 2009-06-18 15:32:35
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "szerszen" napisał:
    > bo co?
    > bo nie jest testosteronem z urazona meska duma palajacym nienawiscia do
    > wszystkich kobiet, bo jego zona dala d... na boku, zreszta nie wiadomo czy
    > nie z jego winy?

    jaka urażona duma?
    wystarczy czytać ze zrozumieniem, od baby czuć kurwą na kilometr!!!!
    wychodzi za mąż za faceta, ma z nim dziecko, a jak ten jedzie za granicę po
    to żeby mieć za co rodzinę utrzymać, to juz po roku daje na lewo i prawo
    (pewnie nie za darmo), a teraz jak mąż wrócił i poczuła kasę to prubuje
    kupczyć dupą dziecka, to jest żałosne, a plecie się o jakimś wydumanym
    dobrze dziecka, gdyby babie nawet drobinę na nim zależało to dziecko maiło
    by teraz matkę i ojca razem, a z doświadczenia (na szczęscie nie swojego)
    znam takie związki, wiec to wszystko do siebie pasuje

  • 103. Data: 2009-06-18 15:52:01
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w wiadomości

> [...]
    > dziecko maiło by teraz matkę i ojca razem, a z doświadczenia (na
    > szczęscie nie swojego) znam takie związki, wiec to wszystko do siebie

    Facet, weź stań przy samej ścianie i szybko się ukłoń. Najlepiej kilka
    razy.

  • 104. Data: 2009-06-18 16:30:43
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Baloo" napisał:
    > Facet, weź stań przy samej ścianie i szybko się ukłoń. Najlepiej kilka
    > razy.

    takie rady to dawaj swoim pejsiastym rodakom a nie polakom!:O)

  • 105. Data: 2009-06-18 16:46:30
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Papa Smerf wrote:

> [...]
    > po to żeby mieć za co rodzinę utrzymać, to juz po roku daje na lewo i
    > prawo (pewnie nie za darmo), a teraz jak mąż wrócił i poczuła kasę to

    Żółć oczka Ci zalała i mózg też. I zrobiłeś Radio Erewań.

    > to jest żałosne, a plecie się o jakimś
    > wydumanym dobrze dziecka, gdyby babie nawet drobinę na nim zależało to
    > dziecko maiło by teraz matkę i ojca razem,

    Taaa.
    J.

  • 106. Data: 2009-06-18 17:55:31
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Herald" <h...@o...eu> napisał w wiadomości

    > prawa rodzicielskie to nie to samo co sprawowanie opieki

    A masz w jakimś wyroku to rozróżnienie?wykonywania.

    Założę sie, że sąd ustalił, ze oboje mają prawa, a po drugie, ze
    miejscem zamieszkania jest miejsce zamieszkania matki. Nic o sprawowaniu
    opieki raczej nie było. Nic, co ograniczałoby miejsca, gdzie ojciec może
    sie wybrac w czasie, gdy to on ma zagwarantowany czas spędzany z
    dziećmi. Jak dla mnie postawa matki to typowe szykanowanie ojca

    A może wskażesz w KRiO źródło?

    Jak na razie to przepis wygląda tak
    Art. 97. § 1. Jeżeli władza rodzicielska przysługuje obojgu rodzicom,
    każde z nich jest obowiązane i uprawnione do jej

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl

  • 107. Data: 2009-06-18 18:04:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr NetExpert" <p...@n...wytnijabywyslac.net.pl>
    napisał w wiadomości news:h1ditd$e8e$1@news.task.gda.pl...
    > Z tym Honolulu przesadził, nawet jeśli ma ważny paszport. Na wyjazd za
    > granicę potrzebna jest zgoda drugiego rodzica (nie tylko na wyrobienie
    > paszportu).

    W praktyce z jednym z rodziców dziecko spokojnie wyjedzie.

  • 108. Data: 2009-06-18 18:14:52
    Od: spp <s...@o...pl>

    Robert Tomasik pisze:

    > W praktyce z jednym z rodziców dziecko spokojnie wyjedzie.

    W zasadzie na wyjazd urlopowy taka zgoda nie jest potrzebna. Co innego
    stały. :)

    Bezwzględna zgoda obojga (lub sądowa jeżeli któreś się uprze) jest
    natomiast konieczna przy wyrabianiu paszportu.

    --
    spp

  • 109. Data: 2009-06-18 18:25:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > Bezwzględna zgoda obojga (lub sądowa jeżeli któreś się uprze) jest
    > natomiast konieczna przy wyrabianiu paszportu.

    Toteż włąśnie napisałem, ze jak dziecko paszport ma, to w praktyce
    spokojnei granicę przekroczy.

  • 110. Data: 2009-06-18 18:28:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > bo jego zona dala d... na boku, zreszta nie wiadomo
    > czy nie z jego winy?

    Ten fragment wypowiedzi mnie zainteresował. Czyli przypuszczasz, że on ją
    gdzie siłą wkładał pod tego drugiego faceta czy też za pomocą jakiś innych
    podstępnych zabiegów się do tego przyczynił? Bo oczywiście można wymyślać
    różne teorie, ale niech one mają choć jakieś pozory prawdopodobieństwa.