  • 1. Data: 2003-01-15 20:50:04
    Temat: czy konserwator zabytków ma określony czas na dokonanie wpisu do rejestru ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    czy ktoś wie może czy jakoś unormowany jest termin jaki ma konserwator
    zbytków na wpisanie obiektu do rejestru zabytków ?
    spotkałem się z sytuacją, że konserwator dokonuje wpisu od dwóch lat i jakoś
    nie może tego zakończyć ...

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-01-15 22:17:27
    Od: c...@p...onet.pl

> [...]
    > zbytków na wpisanie obiektu do rejestru zabytków ?
    > spotkałem się z sytuacją, że konserwator dokonuje wpisu od dwóch lat i jakoś

    Stosuje się tutaj terminy na załatwienie sprawy określone w KPA. poza tym
    zerknij do ustawy o ochronie dóbr kultury.

    Ciacho