  • 1. Data: 2003-01-15 21:05:18
    Temat: chcę mieć NIP na fakturze , a polkomtel twierdzi, że nie mam prawa chcieć ...
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    chciałbym, aby polkomtel drukował na fakturze za rozmowy numer NIP

    upierają się, że NIP to mogą drukować tylko dla działalności gospodarczej, a
    przecież nawet otrzymując rachunek w sklepie mogę zażądać z NIPem lub bez

    czy ktoś może mi podpowiedzieć na jaki akt prawny powołać się, aby wymusić
    na nich umieszczanie NIPu na fakturze dla osoby fizycznej ?

    poza tym, czy do umieszczenia NIPu muszę im pokazywać zaświadczenie o
    nadaniu NIP czy wystarczy moje oświadczenie ?

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 2. Data: 2003-01-16 19:56:45
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > czy ktoś może mi podpowiedzieć na jaki akt prawny powołać się, aby wymusić
    > na nich umieszczanie NIPu na fakturze dla osoby fizycznej ?

    Wpadl mi pomysl na chwilowe rozwiazanie problemu - wysylaj noty korygujace,
    listem poleconym ze zwrotka :-) Niech _ONI_ sie tlumacza, jezeli nie odesla
    podpisanych dokumentow...

    M.