  • 1. Data: 2003-05-20 19:17:07
    Temat: Dzialalnosc gosp, a mieszkanie spoldzielcze
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    Witam

    Zamierzam otworzyc jednoosobowa dzialalnos gosp.
    Siedziba bylo by mieszkanie rodzicow (w ktorym jestem zameldowany).
    Mieszkanie jest spoldzielcze, z wlasnosciowym prawem do lokalu.
    Czy musze miec zgode spoldzielni na otwarcie DG z siedziba w takim
    mieszkaniu?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2003-05-21 07:21:43
    Temat: Re: Dzialalnosc gosp, a mieszkanie spoldzielcze
    Od: "K. W." <i...@w...pl>

> [...]
    > Mieszkanie jest spoldzielcze, z wlasnosciowym prawem do lokalu.
    > Czy musze miec zgode spoldzielni na otwarcie DG z siedziba w takim

    ...a jak to wygląda jeśli jest się właścicielem mieszkania?