  • 21. Data: 2005-03-22 13:31:48
    Temat: Re: czy dostane jakies pieniazki?
    Od: "Pawel Jakusz" <p...@o...pl>

    Użytkownik "jagoda" <y...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:d1p3rs$8ok$1@news.onet.pl...

    > nie oczekuje pieniazkow od ciebie...

    Przeciez chcesz jakies zapomogi.
    Ty myslisz ze panstwo te pieniadze sobie drukuje ?:)
    Zacznij zarabiac to zobaczysz, ze polowa tego co wypracujesz idzie na roznej
    masci darmozjadow.

    > nie licze na pieniadze, spytalam sie czy sie lapie na zapomoge od
    panstwa...

    To liczysz na pieniadze czy nie ?:)

    > i jeszcze jedno... zakladanie rodziny w wieku 35 lat, kiedy stac mnie na
    > spiochy dla dziecka uwazam za ... niezdrowe... doslownie i w przenosni :)

    Dlaczego w wieku 35 lat ?
    Wpadlas z facetem i teraz dorabiasz ideologie.
    Ze to zdrowo byc 24 letnia matka i pewnie dlatego teraz masz dzieci.
    Ale jakbys poczekala 3 lata az sie usamodzielnisz to nie mialabys 35 lat, a
    byloby Wam o wiele latwiej.

    pawel

  • 22. Data: 2005-03-22 13:40:31
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d1p3rs$8ok$1@news.onet.pl>, jagoda wrote:

    > i jeszcze jedno... zakladanie rodziny w wieku 35 lat, kiedy stac mnie na
    > spiochy dla dziecka uwazam za ... niezdrowe... doslownie i w przenosni :)

    Tak, zdecydowanie o wiele zdrowsze (dosłownie i w przenośni) jest
    rodzenie dziecka w sytuacji, kiedy nie stać nas na śpiochy dla niego.

    Renata

  • 23. Data: 2005-03-22 13:41:06
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    jagoda <y...@a...pl> napisał(a):

    > wlasnie srednio mi odpowiedziano :) zjechano mnie z gory na dol... przykro
    > mi po prostu... bo chyba nie orientujecie sie ile kosztuje akademik, mleko
    > i bulka dla mamy :)

    Doskonale się orientujemy i dlatego nie braliśmy się za prokreację w czasie
    studiów.

    > nie oczekuje pieniazkow od ciebie...

    Oczekujesz. Z moich podatków, czyli moich.

    > i jeszcze jedno... zakladanie rodziny w wieku 35 lat, kiedy stac mnie na
    > spiochy dla dziecka uwazam za ... niezdrowe... doslownie i w przenosni :)

    Masz zamiar pasożytować na innych do 35 roku życia?

    > i milo by bylo gdybyscie nie byli tak agresywni :)

    Ja zawsze robię się agresywna, jak mi się ktoś dobiera do porfela.

    JoP

  • 24. Data: 2005-03-22 14:30:26
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> napisali:

    > Tak, zdecydowanie o wiele zdrowsze (dosłownie i w przenośni) jest
    > rodzenie dziecka w sytuacji, kiedy nie stać nas na śpiochy dla niego.

    A ja mysle, ze zadnego dziecka i spiochow nie ma.
    Trolle przeciez nie rozmnazaja sie plciowo, tylko wylaza spod kamieni, czy
    cos...

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 25. Data: 2005-03-22 17:38:27
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: jagoda [Tue, 22 Mar 2005 13:42:34 +0100]:

    > zjechano mnie z gory na dol... przykro mi po prostu...
    > bo chyba nie orientujecie sie ile kosztuje akademik,
    > mleko i bulka dla mamy :)

    Orientujemy sie. Dlatego rozmnazamy sie jak nas na to stac,
    a nie wsadzamy lapy do czyjej kieszeni, zeby miec na nasze
    fanaberie.

    > nie oczekuje pieniazkow od ciebie...

    Oczekujesz. Od niej, ode mnie i od wszystkich, ktorzy
    placa podatki. Myslisz ze skad sie bierze ta forsa ktora
    chcesz dostac?

    > nie licze na pieniadze, spytalam sie czy sie lapie na
    > zapomoge od panstwa...

    A ta zapomoga od panstwa to niby co jest, jak nie pieniadze?

    Kira (zdegustowana)

  • 26. Data: 2005-03-22 18:23:27
    Od: "Pawcio" <1...@w...spamowcow>

    tata pracuje, ale
    > slubu jeszcze nie bralismy... jesli wezmiemy teraz to tylko dlatego ze
    > dzieki temu bedzie nam prosciej finansowo

    Bedziesz siedziec 201 KK

    ;-)