  • 11. Data: 2005-03-22 11:18:27
    Temat: Re: czy dostane jakies pieniazki?
    Od: "jagoda" <y...@a...pl>

    > To było się nie rozmnażać, jak się nie ma za co.

    hehe, dobre...

    i pomyslec ze liczylam na pomoc...

    pozdrawiam was serdecznie i zycze zebyscie mieli troche lepiej :) (choc
    pewnie macie)

    jagoda

  • 12. Data: 2005-03-22 11:36:00
    Od: "Marcin" <m...@o...pl>

    > i pomyslec ze liczylam na pomoc...

    A naprawdę jej potrzebujesz? 1200 na 3 osoby to mało, ale nie tragicznie. Da
    się za to jakoś utrzymać. Wyciąganie pieniędzy z budżetu w Twojej sytuacji
    uważam, za lekko nieetyczne, ale jak sama mówisz - "są różne układy" i może
    nie mnie to oceniac.

    M.

  • 13. Data: 2005-03-22 11:36:20
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    jagoda <y...@a...pl> napisali:
    > tak, mialabym czelnosc. rodzice mi nie dadza kasy... sa rozne uklady... a

    Nie wierze, ze cie nie wspomoga.

    > tworze osobne gospodarstwo wiec chyba tez mi sie cos nalezy... skoro
    > zarabiamy niewiele...

    Miliony osob tworza gospodarstwa. To jakies osiagniecie, ze oczekujesz
    wynagrodzenia?
    Z jakiej racji mam finansowac twoje dziecko? Wole finansowac swoje.
    Wygstarczy, ze finansuje twoja nauke.

    P.S.
    Co do meritum - nie nalezy ci sie zapomoga. I dobrze.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .
    ............................................... ICQ 141058219 .

  • 14. Data: 2005-03-22 11:52:28
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:d1oujj$spr$1@news.onet.pl jagoda <y...@a...pl>
    pisze:

    > a tworze osobne gospodarstwo wiec chyba tez mi sie cos nalezy...
    Niby czemu?
    Pytałaś podatników, czy chcą abyś założyła rodzinę i prokreowała na ich
    koszt?

    > skoro zarabiamy niewiele...
    Rozsądni ludzie najpierw zapewniają rodzinie podstawy byt materialnego, a
    dopiero potem ją zakładają.

    Jotte

  • 15. Data: 2005-03-22 11:55:45
    Od: ORTG <o...@g...pl>

    43 zł - rodzinnego miesięcznie
    500 zł - jednorazowy dodatek z tytułu urodzenia dziecka
    warunek - małżeństwo lub zasądzenie alimentów

  • 16. Data: 2005-03-22 12:07:40
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "jagoda" <y...@a...pl> napisał w wiadomości

    > przesyla mleko dla malego i ciuszki :))

    Karm piersia to mleko z kanady Ci nie bedzie potrzebne. jak jesteś taka
    uboga to kupuj ciuszki w komisach. I zmartwie Cię - jeśli zwrócisz się o
    zapomogę do MOPSa to oni w pierwszej kolejności przeprowadzą wywiad
    srodowiskowy u Ciebie, potem u Twoich rodziców i rodziców ojca dziecka.
    Jesli ich sytuacja finansowa jest dobra to nie dostaniesz ani zlotówki, bo
    MOPS pomaga _NAPRAWDĘ_potrzebujacym

    HaNkA

  • 17. Data: 2005-03-22 12:10:38
    Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl>

    jagoda <y...@a...pl> napisał(a):

    > hehe, dobre...

    Prawdziwe.

    > i pomyslec ze liczylam na pomoc...

    Znaczy, mamy przejść z kapeluszem i zrobić zrzutę? Bo na pytanie Ci
    odpowiedziano.

    > pozdrawiam was serdecznie i zycze zebyscie mieli troche lepiej :) (choc
    > pewnie macie)

    Oczywiście, że mamy lepiej. Dlatego, że jesteśmy odpowiedzialni prokreacyjnie
    i umiemy liczyć, więc liczymy na siebie.

    JoP

  • 18. Data: 2005-03-22 12:17:12
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d1oujj$spr$1@news.onet.pl>, jagoda wrote:

    > tak, mialabym czelnosc. rodzice mi nie dadza kasy... sa rozne uklady... a
    > tworze osobne gospodarstwo wiec chyba tez mi sie cos nalezy...

    Tylko dlaczego ode mnie?

    Renata

  • 19. Data: 2005-03-22 12:42:34
    Od: "jagoda" <y...@a...pl>

    > Znaczy, mamy przejść z kapeluszem i zrobić zrzutę? Bo na pytanie Ci
    > odpowiedziano.

    wlasnie srednio mi odpowiedziano :) zjechano mnie z gory na dol... przykro
    mi po prostu... bo chyba nie orientujecie sie ile kosztuje akademik, mleko i
    bulka dla mamy :) nie oczekuje pieniazkow od ciebie...

    > Oczywiście, że mamy lepiej. Dlatego, że jesteśmy odpowiedzialni
    > prokreacyjnie
    > i umiemy liczyć, więc liczymy na siebie.

    nie licze na pieniadze, spytalam sie czy sie lapie na zapomoge od panstwa...
    jesli tak - milo, jesli nie - szkoda... byloby mi prosciej...

    i jeszcze jedno... zakladanie rodziny w wieku 35 lat, kiedy stac mnie na
    spiochy dla dziecka uwazam za ... niezdrowe... doslownie i w przenosni :)

    pozdrawiam :)

    i milo by bylo gdybyscie nie byli tak agresywni :)

  • 20. Data: 2005-03-22 12:44:08
    Od: "jagoda" <y...@a...pl>

    Użytkownik "ORTG" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > 43 zł - rodzinnego miesięcznie
    > 500 zł - jednorazowy dodatek z tytułu urodzenia dziecka
    > warunek - małżeństwo lub zasądzenie alimentów
    dzieki wielkie!!! wlasnie takich informacji potrzebowalam :)

    pozdrawiam

    jagoda