  • 1. Data: 2005-06-03 06:44:21
    Temat: Fotografowanie placówek dyplomatycznych - akt prawny
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów zna akt prawny w kwestii Fotografowania
    placówek dyplomatycznych ???

    Niestety google nie wynalazło niczego ciekawego.

    Pozdr
    Krzysztof

  • 2. Data: 2005-06-03 07:43:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>
    napisał w wiadomości

    > Niestety google nie wynalazło niczego ciekawego.

    Bo nie ma. Fotografować możesz każde miejsce, na które możesz patrzeć.

  • 3. Data: 2005-06-03 08:58:16
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 3 Jun 2005 09:43:03 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Bo nie ma. Fotografować możesz każde miejsce, na które możesz patrzeć.

    To idź pstryknij kilkadziesiąt fotek jakiejś rafinerii...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 4. Data: 2005-06-03 09:15:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > To idź pstryknij kilkadziesiąt fotek jakiejś rafinerii...

    I co dalej? Nie przekładaj głupoty i niewiedzy służb ochrony na
    obowiązujące prawo. nie ma zakazu. Od bodaj 1999 roku.

  • 5. Data: 2005-06-03 09:48:08
    Od: Akanid <a...@w...pl.bezspamu>

    Robert Tomasik napisał(a):
    > I co dalej? Nie przekładaj głupoty i niewiedzy służb ochrony na
    > obowiązujące prawo. nie ma zakazu. Od bodaj 1999 roku.

    prawa moze i nie ma ale ochrona zwinie i zniszczy klisze. zglosza na
    policje i zacznie sie dochodzenie czy ty przypadkiem nie jestes z
    al-kaid y i nie chcesz wysadzic rafinerii w powietrze.

    wiec co z tego jak nie ma takiego prawa jak bedziesz mial przez to od
    cholery nieprzyjemnosci i mozesz stracic aparat klisze i w ogole moze
    nawet zdrowie. fakt ze bedziesz mogl potem dochodzic swoich praw ale ile
    to potrwa i jaka pewnosc ze sad nie uzna ze mogles cos krecic i
    przychyli sie do strony co zniszczyla klisze i aparat?

    akanid

  • 6. Data: 2005-06-03 12:12:38
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Robert Tomasik wrote:
    > U?ytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisa? w wiadomo?ci

    > I co dalej? Nie przek?adaj g?upoty i niewiedzy s?u?b ochrony na
    > obowi?zuj?ce prawo. nie ma zakazu. Od bodaj 1999 roku.

    Pamiętasz sprawę sprzed kilku lat gdzie zamknęli francuza za pstrykanie
    rafinerii? A potem było wielkie przepraszanie, bo się pomylili.

  • 7. Data: 2005-06-03 14:11:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Akanid" <a...@w...pl.bezspamu> napisał w wiadomości

    Ale za to później, jaki ubaw. Ochrona za bezpodstawne pozbawienie
    wolności i zniszczenie cudzej rzeczy pójdzie siedzieć, albo zapłaci
    spore odszkodowanie. Aż się zastanawiam: Nie wiesz gdzie tak zatrzymują?
    Przejechał bym się. Specjalnie sobie stary kliszowy aparat wezmę. :-)

  • 8. Data: 2005-06-03 14:12:05
    Temat: Re: Fotografowanie placĂłwek dyplomatycznych - akt prawny
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    wiadomości news:d7phfq$m02$1@inews.gazeta.pl...

    > Pamiętasz sprawę sprzed kilku lat gdzie zamknęli francuza za
    pstrykanie
    > rafinerii? A potem było wielkie przepraszanie, bo się pomylili.

    Pamiętam. Ciekawe ile odszkodowania od nich wydębił.

  • 9. Data: 2005-06-10 21:38:26
    Od: "Stanislaw J. Szewczak" <s...@u...to.z.tego.adresu.gt.pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    napisał w wiadomości news:d7poek$rdf$1@inews.gazeta.pl...

    > Aż się zastanawiam: Nie wiesz gdzie tak zatrzymują?
    > Przejechał bym się.

    :)

    Na ambasadzie amerykanskiej w Warszawie sa takie wielkie tablice
    z przekreslonym aparatem. Na pl.misc.kolej bylo ostatnio kilka
    przykladow egzekwowania "zakazu".

    sjs

  • 10. Data: 2005-06-10 22:16:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stanislaw J. Szewczak" <s...@u...to.z.tego.adresu.gt.pl>
    napisał w wiadomości news:d8d2m2$njk$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Na ambasadzie amerykanskiej w Warszawie sa takie wielkie tablice
    > z przekreslonym aparatem. Na pl.misc.kolej bylo ostatnio kilka
    > przykladow egzekwowania "zakazu".

    Te z pl.misc.kolej znam. Ale to w sumie pierwszy gość, co ma na piśmie,
    że za fotografowanie zatrzymano go. Widziałem ten protokół zatrzymania i
    może nie będę komentował. A co do tablic na ambasadzie? Może to reklamy
    aparatów?