  • 1. Data: 2009-05-20 13:14:03
    Temat: czesc socjalna emerytury
    Od: "Michal" <m...@g...pl>

    mam 70 lat od 62 roku byłem na świadczeniu przedemerytalnym,od 65 roku jestem na
    emeryturze, przepracowałem jako emeryt 50 miesięcy opłacając obowiązkowe składki
    ZUS, czy przysługuje mi przeliczenie części socjalnej emerytury i ewentualnie z
    czego to wynika

  • 2. Data: 2009-05-21 04:59:10
    Temat: Re: czesc socjalna emerytury
    Od: "Danusia" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Michal" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > składki
    > ZUS, czy przysługuje mi przeliczenie części socjalnej emerytury i

    Nie ma czegoś takiego jak część socjalna emerytury.

    pozdr