  • 1. Data: 2009-05-20 12:38:12
    Temat: Laser graffiti - legalne, czy nie?
    Od: Merlin <k...@g...com>

    Hej,

    Coś takiego:
    http://www.boreme.com/boreme/funny-2007/laser-tag-p1
    .php

    Czyli rozstawianie się na jakimś parkingu i malowanie po budynku, bez
    niczyjej zgody. Czy to jest dozwolone?

    Gdzie mógłbym poczytać o prawie związanym z wykorzystaniem przestrzeni
    miejskiej?

    Pozdrawiam,
    Merlin

  • 2. Data: 2009-05-20 13:38:09
    Temat: Re: Laser graffiti - legalne, czy nie?
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    Juz bylo podobne pytanie. http://tnij.org/reklamanabudynku

  • 3. Data: 2009-05-22 10:57:19
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <k...@g...com>

    On May 20, 3:38 pm, SzalonyKapelusznik <s...@g...com>
    wrote:

    > Juz bylo podobne pytanie.http://tnij.org/reklamanabudynku

    Dzięki, to rozwialo połowę moich wątpliwości

    Druga część pytania - gdzie mogę przeczytać o wykorzystaniu trawnika
    do swoich działań - np. zrobienia małej imprezy na 20 osób :)