  • 1. Data: 2002-04-16 11:36:04
    Temat: cyfra - zwrot sprzętu
    Od: "tyba" <t...@2...pl>

    Proszę grupowiczów o radę. Sprawa dotyczy zwrotu sprzętu (dekodera) do cyfry
    plus. Zwracając sprzęt przekroczyłem wymagany termin, za co według cyfry
    należy im się kara 500 PLN (nic takiego, przynajmniej dosłownie nie było w
    umowie), teraz cyfra przekazała sprawę do załatwienia firmie windykacyjnej:
    Kasolvenzia, która co jakiś czas przysyła mi listy - zwykłe (nie polecone) z
    żądaniem wniesienia kary, pod groźbom wniesienia sprawy do sądu.
    Czy ktoś z państwa spotkał się z tym problemem, czy powinneienem zapłacić
    karę mimo iż nic takiego nie ma w umowie. Proszę o pomoc i wszelkie
    sugestie.

  • 2. Data: 2002-04-16 17:07:51
    Temat: Re: cyfra - zwrot sprzętu
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "tyba" <t...@2...pl> napisał w wiadomości:
> [...]
    > należy im się kara 500 PLN (nic takiego, przynajmniej dosłownie nie było w

    Przejrzałem umowę która dostępna jest w necie i jest tam Artykuł 4 §2 pkt7
    który wyraźnie mówi o karze za zwłokę w zwrocie sprzętu. Różni się kwota bo
    mowa tam o 200 zł tylko że jest to umowa która obowiązuje teraz i w Twoim
    przypadku może być kwota ze starej umowy. Przeczytaj dokładnie umowę bo
    jeśli faktycznie treść jest taka sama to by znaczyło że będziesz musiał
    zapłacić jednynie 200 zł.

    Serwiz