    From: "Serwiz" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: cyfra - zwrot sprzętu
    Date: Tue, 16 Apr 2002 19:07:51 +0200

    Użytkownik "tyba" <t...@2...pl> napisał w wiadomości:
    > Proszę grupowiczów o radę. Sprawa dotyczy zwrotu sprzętu (dekodera) do
    cyfry
    > plus. Zwracając sprzęt przekroczyłem wymagany termin, za co według cyfry
    > należy im się kara 500 PLN (nic takiego, przynajmniej dosłownie nie było w
    > umowie) [...]
    Przejrzałem umowę która dostępna jest w necie i jest tam Artykuł 4 §2 pkt7
    który wyraźnie mówi o karze za zwłokę w zwrocie sprzętu. Różni się kwota bo
    mowa tam o 200 zł tylko że jest to umowa która obowiązuje teraz i w Twoim
    przypadku może być kwota ze starej umowy. Przeczytaj dokładnie umowę bo
    jeśli faktycznie treść jest taka sama to by znaczyło że będziesz musiał
    zapłacić jednynie 200 zł.

    Serwiz