  • 1. Data: 2005-03-16 01:20:33
    Temat: cv, list motywacyjny a spam
    Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl>

    Witam.

    Czy jeżeli firma nie dała oficjalnego ogłoszenia (ani na www, ani w up ani w
    prasie) a wiem, że jednak kogoś tam do pracy szukają, to czy wysłanie cv i listu
    motywacyjnego pocztą elektorniczną może być odebrane jako niechciane przesyłki
    reklamowe czy coś ?

    Pozdrawiam,
    Tomasz.

  • 2. Data: 2005-03-16 09:54:06
    Temat: Re: cv, list motywacyjny a spam
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    Tomasz napisał(a):
> [...]
    > motywacyjnego pocztą elektorniczną może być odebrane jako niechciane przesyłki

    Tylko jak wysyłasz list mortywacyjny pani Joli, która "ciągnie jak
    odkurzacz" i za opłatą jest gotowa jest demonstrować te umiejetnosci na
    zyczenie pracodawcy. :-)

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis