  • 1. Data: 2005-03-15 22:17:13
    Temat: Komputer w serwisie. Przekroczenie czasu naprawy...
    Od: "silentboy" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Oddałem komputer do serwisu. Minęły już ponad 3 tygodnie, a więc także 14 dni
    roboczych na wykonanie naprawy. Co mogę w tej sprawie zrobić? Serwis twierdzi,
    że nie ma obowiązku czasowego wykonania naprawy, a producent nakazuje mi
    rozmawiać z serwisem (firma wykonująca naprawy gwarancyjne jest związana umową
    partnerską z producentem i zarazem dystrybutorem komputerów - to nie jest ta
    sama firma)... O ile dobrze pamiętam w karcie gwarancyjnej był przepis o 14
    dniach roboczych na wykonanie naprawy. Jednakże kartę musiałem oddać razem ze
    sprzętem więc nie mogę tego teraz sprawdzić. O co mogę się starać? Co mogę
    zrobić? Jeśli nie ma w karcie gwarancyjnej przepisu wskazującego czas naprawy
    to jak się ma do tego prawo? Pomocy. Komputer jest mi bardzo potrzebny...

    Z góry dzięki za jakiekolwiek wskazówki i pomoc.

    --
    Pozdrawiam,
    silentboy