  • 11. Data: 2012-02-03 14:11:13
    Temat: Re: crosspost banki i prawo -
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Nie skandal, tylko klasyczny PEBKAC - gamonie niepotrafiący czytać
    > klikają na ślepo i nie zauważają, że abonament ma standardowo opcję
    > automatycznego odnowienia. A potem mają pretensję do firmy, że
    > zrobiła dokładnie to, czego sobie gamonie życzyli.
    >
    > Na przyszłość: nauczcie się czytać albo poproście o pomoc kogoś, kto
    > potrafi.

    Dodajmy - wyjątkowo przyjazny dla klienta:

    "Automatyczne odnowienie subskrypcji: Wszystkie subskrypcje będą
    automatycznie odnawiane po obowiązującej w danym czasie cenie usług,
    bez uwzględnienia cen promocyjnych i rabatów. W ciągu 60
    (sześćdziesięciu) dni od automatycznego odnowienia subskrypcji na
    życzenie klienta usługa może być anulowana, a klient otrzyma pełen
    zwrot kosztów."

    Możesz zrezygnować, oddadzą kasę.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 12. Data: 2012-02-03 14:13:21
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    witrak() wrote:

> [...]
    > przedłużyła >> subskrypcję

    > Spadaj marketoidzie.
    > Jeśli chcesz wiedzieć, to tego rodzaju umowa ma cechy oszustwa -
    > _oferta_ nie zawiera pełnej informacji o obciążeniach, związanych
    > z zawieraną umową. W kierunku takiej interpretacji idą kolejne
    > przepisy unijne i prawdopodobnie wkrótce w ogóle tak
    > sformułowanych umów nie będzie wolno zawierać przez internet.
    >
    > A Twoje gadanie to typowy bełkot handlowców - to samo już było w
    > loteriach SMSowych i paru innych przypadkach - zawsze się znajdzie
    > ktoś, kto stwierdzi, że "trzeba było czytać 150 stron

    http://home.mcafee.com/Root/Support.aspx

    I McAfee Always On Protection.
    Za trudno?
    Znalezienie tego zajęło mi 10 sekund.
    Nie wiem jak czytelniej można napisać coś takiego.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 13. Data: 2012-02-03 14:29:16
    Temat: Re: crosspost banki i prawo - nieautoryzowana transakcja kartą z przez internet - co zrobić?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-02-03, MK <m...@i...pl> wrote:

    [...]

    > No, ale informacji o tym, ze zostanie obciazona karta innej osoby to chyba
    > nie zawiera? Ostatnio pomagalem znajomemu przy zawieraniu umowy
    > ubezpiecznienia OC przez internet, tzn. podalem swoj numer karty, a on mi
    > dal gotowke.

    No i jeśli zostało to zarejestrowane jako usługa cykliczna (a o takich rzeczach
    to informują), to czemu nie może pobrać ponownie? W Poleceniu Zapłaty też można
    ustawić innego płatnika.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2012-02-03 14:29:32
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote on
    2012-02-03_14:56

    > Nie jestem marketoidem tylko technonerdem.

    Aha, teraz już rozumiem i współczuję :-)

    Nerd is a derogatory slang term for an intellectual but
    socially-impaired, [...] As with other pejoratives, nerd has been
    reappropriated by some as a term of pride and group identity.
    [Wikipedia]

    > Zawiera. Jak ktoś zacytował - informacja o automatycznym
    > odnowieniu abonamentu była jasno i wyraźnie podana.

    Czy również była możliwość zrezygnowania z opcji automatycznego
    przedłużenia ?

    > Ciągle mam z takimi lamerami do czynienia - klikają na ślepo, nie
    > czytając co im na ekranie się pokazuje, a potem bredzą, że jakaś
    > opcja "sama" się włączyła. A przeczytać instrukcję obsługi...
    > ojojoj, taka straszna kara.

    Czy potrafisz czytać ze zrozumieniem ? Przypuszczam, że masz z tym
    trudności, bo z pierwotnego postu nie wynikało wcale, że piszący
    zawierał tę umowę.

    A sztuczki różnych firm typu pobieraczek bazują na ukryciu
    istotnych elementów oferty, celem skłonienia potencjalnego klienta
    do niekorzystnego dla niego rozporządzenia swoim majątkiem. Co
    jest w pewnych okolicznościach ścigane z urzędu, jednak niestety
    przy odpowiednim przygotowaniu przekrętu trudno jest to udowodnić.

    A Ty pewnie pewnego dnia trafisz w jakimś europejskim kraju do
    zautomatyzowanej toalety publicznej i będziesz miał trudności,
    czego Ci ze względu na Twoją pyszałkowatość i wynoszenie się nad
    innych (i to z powodu upośledzenia społecznego :) ) serdecznie
    życzę ;-)

    witrak()

  • 15. Data: 2012-02-03 14:32:01
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-02-03, witrak() <w...@h...com> wrote:

    [...]

    > Czy również była możliwość zrezygnowania z opcji automatycznego
    > przedłużenia ?

    Tak.

> [...]
    > jest w pewnych okolicznościach ścigane z urzędu, jednak niestety
    > przy odpowiednim przygotowaniu przekrętu trudno jest to udowodnić.

    Sugerowanie że duży potentat w branży IT jest firmą typu "pobieraczek"
    i pozwala sobie na podobne zagrywki jest cokolwiek zabawne. Sorry,
    ale najwłaściwsza wersja w omawianym przypadku to: "nie doczytałem,
    nie interesowałem się tematem".

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 16. Data: 2012-02-03 14:38:35
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > rzeczach
    > to informują), to czemu nie może pobrać ponownie? W Poleceniu Zapłaty też

    Direct Debit rzadzi sie wlasnymi prawami, mozna np. w ciagu 30 dni odwolac
    taka platnosc... Mozesz to zrobic przy innej formie zaplaty? Zeby mogli
    cyklicznie mnie obciazac to ja bym musial byc strona umowy.

    MK

  • 17. Data: 2012-02-03 14:47:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/3/2012 7:36 AM, witrak() wrote:
    > i prawdopodobnie wkrótce w ogóle tak
    > sformułowanych umów nie będzie wolno zawierać przez internet.

    ale narazie wolno.

  • 18. Data: 2012-02-03 14:49:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/3/2012 8:03 AM, MK wrote:
    > w wiadomości news:4f2be771$1@news.home.net.pl...

    > No, ale informacji o tym, ze zostanie obciazona karta innej osoby to
    > chyba nie zawiera?

    jakiej innej?
    tej samej, ktora umowa zawarla rok temu.
    Wiec gdzie tan inna?

    tak moze.

  • 19. Data: 2012-02-03 14:50:35
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/3/2012 8:38 AM, MK wrote:
> [...]
    > odwolac taka platnosc... Mozesz to zrobic przy innej formie zaplaty?
    > Zeby mogli cyklicznie mnie obciazac to ja bym musial byc strona umowy.

    nie obciazaja twojego konta tylko karte kredytowa, a ta zadzi sie innymi
    prawami.

    Zglos, ze to nie ty to wsadza twojego znajomego.

  • 20. Data: 2012-02-03 14:52:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/3/2012 8:29 AM, witrak() wrote:

    > Czy również była możliwość zrezygnowania z opcji automatycznego
    > przedłużenia ?

    tak,

> [...]

    > czego Ci ze względu na Twoją pyszałkowatość i wynoszenie się nad
    > innych (i to z powodu upośledzenia społecznego :) ) serdecznie

    ale tam naprawde jest duzymi literami napisane ze umowa jest odnawiana
    co 12 miesiecy.trzeba tylko przeczytac co sie klika.