  • 1. Data: 2012-02-02 14:31:23
    Temat: wypowiedzenie umowy - cyfrowy polsat
    Od: "...:::fi$her:::..." <m...@g...com>

    cześć!
    w 2007 roku podpisałem z polsatem umowę na 2 lata, potym okresie umowa
    jest na czas nieokreślony, chyba.
    Pragnę im wysłać wypowiedzenie z tym że nie bardzo wiem jaki mam
    wpisać nr karty do dekodera?
    w 2007 podczas zawiązania umowy był inny nr,a po 2 latach przysłali mi
    nową kartę z innym nr,
    i teraz nie bardzo wiem który nr wpisać w wypowiedzeniu? może miał
    ktoś z was podobny problem?

  • 2. Data: 2012-02-02 14:40:12
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy - cyfrowy polsat
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "...:::fi$her:::..." napisał w wiadomości grup
    20g2000vbb.googlegroups.com...

    >i teraz nie bardzo wiem który nr wpisać w wypowiedzeniu? może miał
    >ktoś z was podobny problem?

    Wpisz nr umowy która wypowiadasz. Bo wypowiadasz umowe a nie kartę przecież.

  • 3. Data: 2012-02-02 23:27:19
    Od: piotr <...@...c>

    W dniu 2012-02-02 15:40, Kris pisze:

    > Wpisz nr umowy która wypowiadasz. Bo wypowiadasz umowe a nie kartę
    > przecież.

    a jeżeli musisz podać numer karty, to raczej aktualnej.