  • 1. Data: 2004-04-02 14:17:39
    Temat: co z gwarancja gdy serwis nie chce naprawić ?
    Od: v...@p...onet.pl

    Witam

    Przez 2,5 roku bylme szczęsliwym posiadaczem monitora IIYAMA VISION MASTER 410
    póki sie nie zepsuł.
    Usterka polega na falowaniu ekranu gubieniu ostrości drżeniu itd... (kilka wad)
    Wysłałem do serwisu IIYAMA Polska monitor który odsyłaja mi dalej z tymi samymi
    usterkami (7 usterek). Wysyłam go ponownie nadal to samo wracają identyczny z
    opisem sprawny za każdym razem. Bo faktycznie sprawny bo cos wyświetla ale jak
    wyświetla !!!

    Monitor jest jeszcze >2 miesiace na gwarancji lecz cóż z tego skro serwis nie
    chce go naprawić pisząc że jest sprawny.

    Co powiniennem w tej sytuacji zrobić aby wyegzekfować swoje prawa?
    Czy jest jakiś sąd konsumencki ?
    Czy jest jeszcze jakaś instytucja która mogła by mi pomóc czy mam sobie
    odpuścić?

    PS: Pozatym pozatym firma IIYAMA robi pożadny sprzęt ale ze wględu na olewczy
    stosunek polskiego serwisu nie polecam !!!

  • 2. Data: 2004-04-02 15:29:30
    Temat: Re: co z gwarancja gdy serwis nie chce naprawić ?
    Od: "ww" <S...@p...onet.pl>

    > Co powiniennem w tej sytuacji zrobić aby wyegzekfować swoje prawa?

    Spróbuj wysłać oficjalne pismo do serwisu ze swoimi uwagami (listem
    poleconym) i czekaj na odpowiedź. Gdy odpowiedź będzie nezadawajająca możesz
    udać się do Rzecznika Konsumentów, powinien być przy każdym Starostwie
    Powiatowym.

    zobacz: http://www.federacja-konsumentow.org.pl/

  • 3. Data: 2004-04-02 21:53:03
    Od: "HooK" <N...@p...onet.pl>

    dziękuję

  • 4. Data: 2004-04-02 22:37:51
    Od: "grupy" <c...@g...pl>

    Użytkownik <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    olewczy
    > stosunek polskiego serwisu nie polecam !!!

    opisz dokladnie problem meilem do redakcji CRN i popros uprzejmie o
    interwencje (czasem skutkuje), nie zapomin podać danych serwisu)

    meila znajdziesz na www.crn.pl

  • 5. Data: 2004-04-03 13:35:35
    Od: "HooK" <N...@p...onet.pl>

    Jeśli chcesz skorzystać z porad naszego prawnika napisz
    p...@f...org.pl

  • 6. Data: 2004-04-03 13:36:22
    Od: "HooK" <N...@p...onet.pl>

    nietety adres nie istnieje.

  • 7. Data: 2004-04-03 13:57:31
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    HooK wrote:
    > nietety adres nie istnieje.

    ?

    KG

  • 8. Data: 2004-04-04 21:46:26
    Od: "HooK" <N...@p...onet.pl>

    451 federacja-konsumentow.org.pl: Name server timeout
    Warning: message still undelivered after 4 hours
    Will keep trying until message is 5 days old

  • 9. Data: 2004-04-04 22:24:56
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    HooK wrote:

    > ----- Transcript of session follows -----
    > 451 federacja-konsumentow.org.pl: Name server timeout
    > Warning: message still undelivered after 4 hours
    > Will keep trying until message is 5 days old

    dziwne...

    KG

  • 10. Data: 2004-04-05 05:49:33
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c4pvro$fip$1@nemesis.news.tpi.pl>, HooK wrote:
    > ----- Transcript of session follows -----
    > 451 federacja-konsumentow.org.pl: Name server timeout
    > Warning: message still undelivered after 4 hours
    > Will keep trying until message is 5 days old

    $ host -t mx federacja-konsumentow.org.pl
    federacja-konsumentow.org.pl mail is handled by 5 mail.info-logic.pl

    $ nslookup mail.info-logic.pl
    [..]
    Name: mail.info-logic.pl
    Address: 213.77.33.114