  • 11. Data: 2004-04-05 06:34:30
    Temat: Re: co z gwarancja gdy serwis nie chce naprawić ?
    Od: "HooK" <N...@p...onet.pl>

    To że ma serwer nie znaczy że odbiera wiadomości.

  • 12. Data: 2004-04-05 07:04:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c4qum9$rfv$1@atlantis.news.tpi.pl>, HooK wrote:
    > To że ma serwer nie znaczy że odbiera wiadomości.

    Komunikat który byłeś łaskaw tu zapodać oznacza że twój serwer pocztowy
    nie potrafi zdobyć informacji od zapewne twojego lokalnego serwera DNS nt
    adresu domeny pocztowej federacja-konsumentow.org.pl.
    Ja wykazalem ze ten adres istnieje i jest prawidlowy.
    Nijak sie to ma do odbierania wiadomosci. Nie zostala ona nawet wyslana bo
    twoj serwer pocztowy nie mial pojecia dokad ja wyslac, wiec o odbieraniu
    nie moglo byc w ogole mowy.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2004-04-05 08:13:15
    Od: "HooK" <N...@p...onet.pl>

    > meila znajdziesz na www.crn.pl

    wysłałem pismo faxem do IIYAMA, federacji konsumentów i CRN na początek,
    zobaczymy co z tego wyniknie.

  • 14. Data: 2004-04-05 08:15:42
    Od: "HooK" <N...@p...onet.pl>

    Może mieli problem ;)

    patrzyłem na skrzynke widze wiadomość odemnie z serwera wyszła jednak,
    pewnie z jakimś opóźnieniem wiec może będzie wszystko ok.

    PS: inne adresy rozwiązuje bez problemu wiec domniemam ze to u nich było coś
    nie tak.

  • 15. Data: 2004-04-05 08:19:05
    Od: "HooK" <N...@p...onet.pl>

    A taki moglby byc powód po mojej stronie nieuzyskania nazwy skoro inne nazwy
    rozwiazuje poprawnie ?