  • 1. Data: 2004-04-02 13:53:34
    Temat: podział działki
    Od: "Aneta" <a...@i...pl>

    Witam serdecznie!
    Mam wielki problem i prosze o pomoc -czy można podzielić nieruchomośc jeżlei
    nie jest zatwierdzony plan nowego zagospodarowania przestrzennego?
    Chciałam sprzedac działkę ale w naszej gminie nie ma zatwierdzonego nowego
    planu zagospodarownia przestrzennego - gdzie moge znaleść przepisy , które
    umożłiwiłyby mi podizął?
    Dzięuję z góry za pomoc
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-04-03 08:53:30
    Temat: Re: podział działki
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Aneta wrote:

> [...]
    > planu zagospodarownia przestrzennego - gdzie moge znaleść przepisy , które

    Plan niewiele ma tu do rzeczy, wielkosc, polozenie i ksztalt dzialki wiecej.

    Nie szukaj przepisow, poszukaj geodete.

    Sama i tak nie podzielisz, geodeta bedzie wiedzial jak.
    Na tym rynku mozna wiele wynegocjowac.

    Boguslaw