    From: v...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: co z gwarancja gdy serwis nie chce naprawić ?
    Date: 2 Apr 2004 16:17:39 +0200

    Witam

    Przez 2,5 roku bylme szczęsliwym posiadaczem monitora IIYAMA VISION MASTER 410
    póki sie nie zepsuł.
    Usterka polega na falowaniu ekranu gubieniu ostrości drżeniu itd... (kilka wad)
    Wysłałem do serwisu IIYAMA Polska monitor który odsyłaja mi dalej z tymi samymi
    usterkami (7 usterek). Wysyłam go ponownie nadal to samo wracają identyczny z
    opisem sprawny za każdym razem. Bo faktycznie sprawny bo cos wyświetla ale jak
    wyświetla !!!

    Monitor jest jeszcze >2 miesiace na gwarancji lecz cóż z tego skro serwis nie
    chce go naprawić pisząc że jest sprawny.

    Co powiniennem w tej sytuacji zrobić aby wyegzekfować swoje prawa?
    Czy jest jakiś sąd konsumencki ?
    Czy jest jeszcze jakaś instytucja która mogła by mi pomóc czy mam sobie
    odpuścić?

    PS: Pozatym pozatym firma IIYAMA robi pożadny sprzęt ale ze wględu na olewczy
    stosunek polskiego serwisu nie polecam !!!