eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoco z gwarancja gdy serwis nie chce naprawić ? › co z gwarancja gdy serwis nie chce naprawić ?
  • Data: 2004-04-02 14:17:39
    Temat: co z gwarancja gdy serwis nie chce naprawić ?
    Od: v...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam

    Przez 2,5 roku bylme szczęsliwym posiadaczem monitora IIYAMA VISION MASTER 410
    póki sie nie zepsuł.
    Usterka polega na falowaniu ekranu gubieniu ostrości drżeniu itd... (kilka wad)
    Wysłałem do serwisu IIYAMA Polska monitor który odsyłaja mi dalej z tymi samymi
    usterkami (7 usterek). Wysyłam go ponownie nadal to samo wracają identyczny z
    opisem sprawny za każdym razem. Bo faktycznie sprawny bo cos wyświetla ale jak
    wyświetla !!!

    Monitor jest jeszcze >2 miesiace na gwarancji lecz cóż z tego skro serwis nie
    chce go naprawić pisząc że jest sprawny.

    Co powiniennem w tej sytuacji zrobić aby wyegzekfować swoje prawa?
    Czy jest jakiś sąd konsumencki ?
    Czy jest jeszcze jakaś instytucja która mogła by mi pomóc czy mam sobie
    odpuścić?

    PS: Pozatym pozatym firma IIYAMA robi pożadny sprzęt ale ze wględu na olewczy
    stosunek polskiego serwisu nie polecam !!!


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1