  • Data: 2004-04-05 07:04:17
    Temat: Re: co z gwarancja gdy serwis nie chce naprawić ?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c4qum9$rfv$1@atlantis.news.tpi.pl>, HooK wrote:
    > To że ma serwer nie znaczy że odbiera wiadomości.

    Komunikat który byłeś łaskaw tu zapodać oznacza że twój serwer pocztowy
    nie potrafi zdobyć informacji od zapewne twojego lokalnego serwera DNS nt
    adresu domeny pocztowej federacja-konsumentow.org.pl.
    Ja wykazalem ze ten adres istnieje i jest prawidlowy.
    Nijak sie to ma do odbierania wiadomosci. Nie zostala ona nawet wyslana bo
    twoj serwer pocztowy nie mial pojecia dokad ja wyslac, wiec o odbieraniu
    nie moglo byc w ogole mowy.

    --
    Marcin