  • 1. Data: 2003-02-12 21:23:54
    Temat: co oznacza to dodanie 1 slowa w ustawie o oplacie skarbowej
    Od: Klasyk <k...@f...onet.pl>

    Przepisy wprowadzono nowelą z 24 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 135, poz.
    1143), a obowiązują od początku 2003 roku.

    ustawa o oplacie skarbowej
    Art. 1. 1. Opłacie skarbowej podlegają:
    1) w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej:
    a) podania (żądania, __wnioski__, odwołania, zażalenia) i załączniki
    do podań,

    dodano slowo "wnioski"

    Czyzbysmy mieli rewolucje?

    Chodzi mi o zadania wlasne gmin i wnioski z tym zwiazane.
    Np. do 1 stycznia 2003 mozna bylo zlozyc wniosek o
    odrzucenie zgody na budowe wysypiska smieci czy o
    wprowadzenie ograniczenia predkosci na drodze gminnej.
    Bylo to bezplane. Stawalo sie wtedy strona w sprawie.
    Czy teraz takie wnioski beda platne?

    Co, jesli podanie wysle sie listem poleconym?

  • 2. Data: 2003-02-12 21:53:22
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Klasyk" <k...@f...onet.pl> wrote in message

    > Czy teraz takie wnioski beda platne?

    Nidługo oddychanie stanie się płatne. Taką płacimy cene za hipertrofię
    państwa socjalistyczno-nadopiekuńczego.

    > Co, jesli podanie wysle sie listem poleconym?

    Nie rozpoznają z powodu braku opłaty - proste, nie? :-(((

    Depi.