  • 1. Data: 2003-02-12 19:01:30
    Temat: prywatna gwarancja?
    Od: "swavec" <s...@p...onet.pl>

    Hi
    Kupiłem nowa kamere od kolesia ktory sprowadza takie sprzety z niemiec ,na
    odwrocie instrukcji obslugi napisal ze udziela na kamere gwarancji na okres
    3 lat i podpisal sie pod tym.
    Czy takie cos go zobowiazuje ,czy tez niema zadnego znaczenia ani wartosci?

  • 2. Data: 2003-02-12 19:18:29
    Temat: Re: prywatna gwarancja?
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    okres
    > 3 lat i podpisal sie pod tym.
    > Czy takie cos go zobowiazuje ,czy tez niema zadnego znaczenia ani

    Zobowiązuje go do przyjęcia reklamacji, pytanie czy jest to coś warte to
    trudno powiedzieć.

    Tomek

  • 3. Data: 2003-02-12 20:31:07
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "swavec" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    okres
    > 3 lat i podpisal sie pod tym.
    > Czy takie cos go zobowiazuje ,czy tez niema zadnego znaczenia ani

    A masz dowód zakupu? (paragon, fakture)
    Bo jak nie to jest to chyba tylko jego słowo. Przynajmniej tak mi się
    wydaje.

    Alek

  • 4. Data: 2003-02-12 21:13:00
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Tomek" <b...@o...pl> wrote in message news:b2e6kl$hoo$1@news.onet.pl...

    > okres
    > wartosci?
    > >

    > Zobowiązuje go do przyjęcia reklamacji, pytanie czy jest to coś warte to
    > trudno powiedzieć.

    No jak zobowiazuje, to jest warte, nie? Mozna na tej podstawie dochodzic
    swoich rosczen w sadzie.

    Depi.

  • 5. Data: 2003-02-12 21:54:30
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Alek" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > wartosci?
    > >

    > A masz dowód zakupu? (paragon, fakture)
    > Bo jak nie to jest to chyba tylko jego słowo. Przynajmniej tak mi się

    Slowo czasem cos znaczy ( jesli jest oswiadczeniem woli w rozumieniu
    prawa ). Czym w koncu jest faktura, jak nie slowem, ze cos kupiles?

    Depi.