  • 1. Data: 2003-02-12 19:49:21
    Temat: Opłata sądowa za księgę wieczystą i wpis
    Od: "MarekZ" <m...@w...pl>

    Witam !

    Próbowałem zorientować się ile to kosztuje i wyszło mi, że dużo mniej niż
    wynika to z pisma z sądu.
    Potrzebne dane : mieszkanie własnościowe spółdzielcze, hipoteka kaucyjna
    jako zabezpieczenie kredytu bankowego ( dokładnie opłaty są za założenie
    księgi i wpis do niej )

    Pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2003-02-13 06:44:54
    Temat: Re: Opłata sądowa za księgę wieczystą i wpis
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    "MarekZ" <m...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > Potrzebne dane : mieszkanie własnościowe spółdzielcze, hipoteka kaucyjna
    > jako zabezpieczenie kredytu bankowego ( dokładnie opłaty są za założenie

    O ile pamietam za zalozenie ksiegi placilem 401zl, za wpis 280zl.
    Takie kwoty byly w poleconym z sadu. Kazali zaplacic do 7 dni, a jak nie, to
    wniosek zostanie odrzucony.

    Janusz

  • 3. Data: 2003-02-15 10:30:57
    Od: "MarekZ" <m...@w...pl>

    Witam !

    Sąd wyliczył, że jest to 40 zł + 1,6 % wartości mieszkania ( i tu mam
    najwięcej wątpliwości ) za założenie i wpis ( ? ) oraz dodatkowo za wpis do
    hipoteki jakiś procent od sumy kredytu. Czyli płacę za założenie księgi i
    dwa wpisy ?

    Pozdrawiam
    Marek

  • 4. Data: 2003-02-17 07:24:38
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl>

    > hipoteki jakiś procent od sumy kredytu. Czyli płacę za założenie księgi i
    > dwa wpisy ?

    Z tego co mi sie wydaje a nie znam sie na tym placi sie za zalozenie ksiegi.
    A potem za wpis. Wpisow mozna zrobic wiele chyba, ale najkorzystniej jest
    od razu zrobic wpis na bank.

    Janusz