  • 1. Data: 2004-09-04 20:29:31
    Temat: co można z tym zrobić?
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@W...pl>

    Niedawno pozwoliłem sobie skrytykować spamera na grupie pl.rec.biznes.
    Ponieważ trafił do plonkownicy i nie mógł się odgryźć na grupie (a w każdym
    razie - nie mogłem tego przeczytać), więc wysłał mi maila, w którym wyraźnie
    grozi mi pobiciem. Czy można coś z tym zrobić? Zignorowanie chyba nic nie
    da, bo to zacięty gość chyba...

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 2. Data: 2004-09-04 20:33:15
    Temat: Re: co można z tym zrobić?
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *Maciej* *Ślużyński* [ m...@W...pl ] napisał(a):

> [...]
    > więc wysłał mi maila, w którym wyraźnie grozi mi pobiciem. Czy
    > można coś z tym zrobić? Zignorowanie chyba nic nie da, bo to

    po pierwsze wyslij maila do jego abuse
    po drugie jesli chcesz sie w to bawic to na policje jako grozba
    pobicia

    --
    Sarpedon (NOSPAM)sarpedon(AT)gazeta(KROPKA)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13

  • 3. Data: 2004-09-05 08:09:48
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > po pierwsze wyslij maila do jego abuse
    > po drugie jesli chcesz sie w to bawic to na policje jako grozba
    > pobicia

    a po trzecie napisz tu tego maila

    P.

  • 4. Data: 2004-09-05 11:11:26
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@W...pl>

    > a po trzecie napisz tu tego maila

    Proszę bardzo - - cytuję całość:

    "Kurwa Sluzynski jak masz takie podejrzenia o paserstwo kradzieze i tak
    dalej to czemu sie kurwa na przyklad nie boisz ze ktos ci ten glupi ryj
    obije. Wez sie kurwa pierdol bo jestes na prawde polcwiara umyslowa i nawet
    sie kurwa z toba nie wdaje w dyskusje.
    Ale nie wroze ci swietlanej przyszlosci z tak zrytym beretem"

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 5. Data: 2004-09-05 13:12:03
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    nawet
    > sie kurwa z toba nie wdaje w dyskusje.
    > Ale nie wroze ci swietlanej przyszlosci z tak zrytym beretem"

    ja tu nie widze by ktos Ci grozil pobiciem.

    Wnioskuje natomiast ze kogos oskarazasz o paserstwo i kradzieze, raczej
    balbym sie na Twoim miejscu ze
    ktos oskarzy Cie o pomowienie.

    Tak na ludzki facet Tobie tlumaczy ze skoro nie masz dowodow nie powinienes
    kogos w ten sposob oczerniac.
    I ze nie jestes na tyle inteligentna osoba by z Toba rozmawiac. I przy
    takim podejsciu jakie masz dziś (takie rozumowanie)
    kiedyś w przyszlsoci nadejdzie dzien ze ("kto przed kim dolki kopie ten sam
    w nie wpada") sam sobie zaszkodzisz w ten sposob.

    P.