  • 1. Data: 2004-09-04 18:00:51
    Temat: Konwencja Apostille
    Od: "competer" <p...@...pl>

    Witam Serdecznie!
    Wie może ktoś czy weszła w życie Konwencja Apostille? I czy dotyczy ona
    również USA?
    Pozdrawiam
    competer

  • 2. Data: 2004-09-04 19:01:05
    Temat: Re: Konwencja Apostille
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "competer"
    Witam Serdecznie!
    > Wie może ktoś czy weszła w życie Konwencja Apostille? I czy dotyczy ona
    > również USA?
    > Pozdrawiam
    > competer

    Tez jestem ciekaw.

  • 3. Data: 2004-09-04 20:10:09
    Od: "Kaliope" <k...@w...pl>

    Zeznam, co wiem:-)
    USA jest stroną Konwencji.
    A nasz Sejm przyjął 22 lipca 2004r.(na 80 posiedzeniu hihihi) ustawę o
    ratyfikacji Konwencji znoszącej wymóg legalizacji zagranicznych dokumentów
    urzędowych, sporządzonej w Hadze dnia 5 października 1961r.:-)
    Niestety nie wiem, jakie były dalszy dzieje tej pasjonującej bajki....
    całuski:-)
    Kaliope