  • 1. Data: 2004-09-04 20:41:45
    Temat: Lekcje spiewu w mieszkaniu
    Od: "Ewa Makowska" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy jest sposób na sąsiadów, którzy w mieszkaniu uczą śpiewu? Dodam, że są to
    śpiewacy operowi. Podobno mają ekspertyzę, że mogą to robić. A co my mamy
    zrobić, gdy nasze 4 miesięczne dziecko nie może przez to spać??? Wszelkie
    prośby nic nie dają. Czy legalnie można coś z tm zrobić???

  • 2. Data: 2004-09-04 21:34:47
    Temat: Re: Lekcje spiewu w mieszkaniu
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Ewa Makowska napisał:
> [...]
    > zrobić, gdy nasze 4 miesięczne dziecko nie może przez to spać??? Wszelkie
    > prośby nic nie dają. Czy legalnie można coś z tm zrobić???

    są odpowiednie paragrafy, poszukaj na groups.google.pl w archiwum tej
    grupy pod hasłem "zakłócanie ciszy" - jest tego troche, i jest opisane
    co robic w takich wypadkach

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2004-09-04 21:39:37
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > pro=3Fby nic nie daj=3F. Czy legalnie można co=3F z tm zrobić???

    Glosnik 150W przylozony do sciany i jakis porządny hardmetal z gitarą
    basową w tle ;-) To sie nazywa nauka zasad wspolzycia sąsiedzkiego.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 4. Data: 2004-09-04 22:22:22
    Od: "Van Tommy" <tsleczka@[nospam]polbox.com>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał

    >Glosnik 150W przylozony do sciany i jakis porządny hardmetal z gitarą
    >basową w tle ;-) To sie nazywa nauka zasad wspolzycia sąsiedzkiego.

    Święte słowa, właśnie miałem coś takiego napisać. Tylko do głowy przyszło mi
    Radio M. Ale ciężki metal byłby chyba nawet lepszy.
    Niestety, dziecko przy tym też nie pośpi, więc całą operację najlepiej
    przeprowadzić pod jego nieobecność.
    T.

  • 5. Data: 2004-09-05 08:07:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > zrobić, gdy nasze 4 miesięczne dziecko nie może przez to spać??? Wszelkie
    > prośby nic nie dają. Czy legalnie można coś z tm zrobić???

    metoda prosta (tylko musisz dzieciaka do muzyki przekonac, tzn tak zrobic by
    chcialo sobie potanczyc przy muzyce)
    zagluszyc hiphopem, zawsze gdy oni zaczynaja ty Tez puszczasz. (ale to
    zalezy od tego jak dzieciak top przyjmie)

    P.

  • 6. Data: 2004-09-05 08:07:53
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <chd9a9$l8g$1@inews.gazeta.pl>, Ewa Makowska wrote:
> [...]
    > zrobić, gdy nasze 4 miesięczne dziecko nie może przez to spać??? Wszelkie
    > prośby nic nie dają. Czy legalnie można coś z tm zrobić???

    Może można iść w dwie strony, tzn. jedno to zakłócanie spokoju, a
    drugie to legalność działalności gospodarczej. Skoro uczą śpiewu, to
    chyba prowadzą jakąś dg, a wtedy pewnie trzeba trochę pozwoleń, może
    jakaś zgoda spółdzielni czy wspólnoty, zwiększony czynsz. Nie jestem
    pewna jakie zezwolenia i jakie opłty dodatkowe taki ktoś musi ponieść,
    może ktoś otrzaskany w temacie Ci podpowie.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 7. Data: 2004-09-05 13:54:07
    Temat: Odp: Lekcje spiewu w mieszkaniu
    Od: "Kubaz" <k...@t...WYTNIJ-TO.pl>

    > Może można iść w dwie strony, tzn. jedno to zakłócanie spokoju, a
    > drugie to legalność działalności gospodarczej. Skoro uczą śpiewu, to
    > chyba prowadzą jakąś dg

    chyba nie rozumiem... co ma nauka spiewu do prowadzenia dzialalnosci?

    --
    kubaz

  • 8. Data: 2004-09-05 14:37:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > chyba nie rozumiem... co ma nauka spiewu do prowadzenia dzialalnosci?

    np jezeli kogos odplatnie uczy.

    P.

  • 9. Data: 2004-09-05 15:32:04
    Temat: Re: Odp: Lekcje spiewu w mieszkaniu
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <chf5of$6uo$1@nemesis.news.tpi.pl>, Kubaz wrote:

    > chyba nie rozumiem... co ma nauka spiewu do prowadzenia dzialalnosci?

    Założyłam, że jak uczy, to bierze za to pieniądze. No ale może robi
    to za darmo. Na 100% nie wiemy.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę w pokerze po takim rozdaniu mówi się pas" - P.
    Macierzyński

  • 10. Data: 2004-09-07 11:02:55
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 5 Sep 2004, Renata Gołębiowska wrote:
    [...]
    >+ chyba prowadzą jakąś dg, a wtedy pewnie trzeba trochę pozwoleń, może
    >+ jakaś zgoda spółdzielni czy wspólnoty, zwiększony czynsz.

    Większe opłaty mogą być, ale muszą być "uzasadnione".
    Nie sądzę żeby dało się uzasadnić większe opłaty dla śpiewaków - chyba
    że za używanie windy i sprzątanie klatki ("no, więcej luda chodzi")...

    pozdrowienia, Gotfryd