  • 1. Data: 2004-09-04 18:51:24
    Temat: Weksel
    Od: Pako <x...@p...pl>

    Mam pytanie do grupowiczów, posiadam weksel in blanco na sumę 10
    000.00zł podpisany przez trzech dłużników, bez protestu, bez daty i bez
    umowy wekslowej. Jakie mam szanse sciagnać pieniądze. Bo gnojki nie płacą.
    --

    Wszystko jest trudne nim stanie się proste,
    bo jak nie, to kaplica - Pako 2004

    gg 7136389
    pozdrawiam
    PAKO

  • 2. Data: 2004-09-04 19:34:43
    Temat: Re: Weksel
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pako" <x...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Mam pytanie do grupowiczów, posiadam weksel in blanco na sumę 10
    > 000.00zł podpisany przez trzech dłużników, bez protestu, bez daty i bez
    > umowy wekslowej. Jakie mam szanse sciagnać pieniądze. Bo gnojki nie płacą.

    To, ze masz weksel, to w tym wypadku średnio ważne dla odpowiedzi.
    Ważniejsze to, czy oni są wypłacalni. Tytuł wykonawczy dostaniesz na pewno.

  • 3. Data: 2004-09-04 20:00:10
    Od: Pako <x...@p...pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Użytkownik "Pako" <x...@p...pl> napisał w wiadomości

    > To, ze masz weksel, to w tym wypadku średnio ważne dla odpowiedzi.
    > Ważniejsze to, czy oni są wypłacalni. Tytuł wykonawczy dostaniesz na pewno.

    są wypłacalni, przynajmniej jak cisgle coś kupują to są. A wiem ze w
    niektórych firmach musza płacic gotówką i to niemałe sumy. W takim razie
    gdzie z tym wekslem?

  • 4. Data: 2004-09-04 20:58:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > są wypłacalni, przynajmniej jak cisgle coś kupują to są. A wiem ze w
    > niektórych firmach musza płacic gotówką i to niemałe sumy. W takim razie
    > gdzie z tym wekslem?

    Równolegle jest wątek, jak z tym postąpić.