    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: co można z tym zrobić?
    Date: Sun, 5 Sep 2004 15:12:03 +0200

    > Proszę bardzo - - cytuję całość:
    >
    > "Kurwa Sluzynski jak masz takie podejrzenia o paserstwo kradzieze i tak
    > dalej to czemu sie kurwa na przyklad nie boisz ze ktos ci ten glupi ryj
    > obije. Wez sie kurwa pierdol bo jestes na prawde polcwiara umyslowa i
    nawet
    > sie kurwa z toba nie wdaje w dyskusje.
    > Ale nie wroze ci swietlanej przyszlosci z tak zrytym beretem"

    ja tu nie widze by ktos Ci grozil pobiciem.

    Wnioskuje natomiast ze kogos oskarazasz o paserstwo i kradzieze, raczej
    balbym sie na Twoim miejscu ze
    ktos oskarzy Cie o pomowienie.

    Tak na ludzki facet Tobie tlumaczy ze skoro nie masz dowodow nie powinienes
    kogos w ten sposob oczerniac.
    I ze nie jestes na tyle inteligentna osoba by z Toba rozmawiac. I przy
    takim podejsciu jakie masz dziś (takie rozumowanie)
    kiedyś w przyszlsoci nadejdzie dzien ze ("kto przed kim dolki kopie ten sam
    w nie wpada") sam sobie zaszkodzisz w ten sposob.

    P.