  • 1. Data: 2010-01-15 14:47:56
    Temat: Umowa o prace a DG
    Od: Krzysztof Wiśniewski <t...@t...pl>

    Witam,
    obecnie prowadzę DG, otrzymałem bardzo ciekawą ofertę pracy w oparciu o
    umowę o prace - przyjąłem ją. Problem jest taki że umowa ta jest tak
    skonstruowana że zabrania mi prowadzenia konkurencyjnej działalności w
    stosunku do mojego przyszłego pracodawcy, niestety moja obecna DG jest
    konkurencyjna - PKD. Teraz czy aby być w zgodzie z zawartą umową o prace
    starczy że zawieszę działalność (maksymalnie mogę to zrobić na okres 2
    lat) czy też muszę tą działalność zamknąć?

    --
    Pozdrawiam KW

  • 2. Data: 2010-01-15 14:51:52
    Temat: Re: Umowa o prace a DG
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 15:47:56 +0100, Krzysztof Wiśniewski napisał(a):

    > Teraz czy aby być w zgodzie z zawartą umową o prace
    > starczy że zawieszę działalność (maksymalnie mogę to zrobić na okres 2
    > lat) czy też muszę tą działalność zamknąć?

    A spróbuj ponegocjować z pracodawcą, żeby zakaz nie dotyczył Twojej
    działalności ;) Pewnie się nie zgodzą, ale może, może...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 3. Data: 2010-01-15 14:58:16
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 15-01-2010 15:47, Krzysztof Wiśniewski pisze:
> [...]
    > skonstruowana że zabrania mi prowadzenia konkurencyjnej działalności w
    > stosunku do mojego przyszłego pracodawcy, niestety moja obecna DG jest

    PKD czy faktycznie wykonywana działalność??

    Teraz czy aby być w zgodzie z zawartą umową o prace
    > starczy że zawieszę działalność (maksymalnie mogę to zrobić na okres 2
    > lat) czy też muszę tą działalność zamknąć?

    To jest pytanie do pracodawcy - nie ma sztywnych reguł. Może zawieszenie
    mu wystarczy.
    Trzeba spytać.

    Ale najpierw ustalmy czy faktycznie wykonujesz działalność konkurencyjną
    czy masz tylko "konkurencyjne" PKD.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813