  • 11. Data: 2008-06-26 13:34:07
    Temat: Re: co grozi za brak prawa jazdy?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    bbl wrote:
    > Witam,
    >
    > Zabrano prawo jazdy kat. B na okres 3 lat + wyrok w zawieszeniu. Po tym
    > okresie jesli osoba zostanie zlapana bez prawa jazdy jakie mog? byae kary?
    > Chodzi mi tutaj o najwy?sz? z mo?liwych jakie prawo umo?liwia.

    "Tym" to znaczy jakim okresie?

  • 12. Data: 2008-06-26 13:34:13
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    > Użytkownik "bbl" <b...@y...com> napisał w wiadomości

    > odwieszenie wyroku i odsiadka

    jak odwieszenie skoro okres juz sie skonczym zawieszenia.

  • 13. Data: 2008-06-26 13:36:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g3vqbh$o9d$1@nemesis.news.neostrada.pl bbl
    <b...@y...com> pisze:

    > Zabrano prawo jazdy kat. B na okres 3 lat + wyrok w zawieszeniu.
    Chyba odwrotnie. Główną karą jest wyrok, zakaz prowadzenia pojazdów to kara
    dodatkowa.

    > Po tym okresie jesli osoba zostanie zlapana bez prawa jazdy jakie mogą być
    > kary?
    Po tym okresie to znaczy po jakim? Po 3 latach, czy po okresie zawieszenia
    (ile trwającym)?

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2008-06-26 13:48:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > jak odwieszenie skoro okres juz sie skonczym zawieszenia.

    tego nie napisales, zalozylem ze skoro zabrane prawko na 3 lata, to wyrok
    zawieszony na dluzej

  • 15. Data: 2008-06-26 18:16:03
    Od: "bbl" <b...@y...com>

> [...]
    > kara dodatkowa.

    > Po tym okresie to znaczy po jakim? Po 3 latach, czy po okresie zawieszenia

    Po 2 latach.
    Czy mogą zrobić sąd grodzki? jeśli - to co wtedy?

  • 16. Data: 2008-06-26 18:43:40
    Od: kam <...@...pl>

    bbl pisze:
    > Po 2 latach.
    > Czy mogą zrobić sąd grodzki?

    po okresie zakazu prowadziłbyś pojazd bez uprawnień
    a więc grzywna - mandatem 500 zł, a w sądzie do 5000 zł
    za trzecim razem możliwy też areszt...

    KG

  • 17. Data: 2008-06-27 05:17:09
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Użytkownik "kam" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > po okresie zakazu prowadziłbyś pojazd bez uprawnień
    > a więc grzywna - mandatem 500 zł, a w sądzie do 5000 zł

    > za trzecim razem możliwy też areszt...

    z jakiego to przepisu wynika że aż takie środki miałyby być zastosowane?

  • 18. Data: 2008-06-27 05:22:08
    Od: kam <...@...pl>

    bbl pisze:
    > z jakiego to przepisu wynika że aż takie środki miałyby być zastosowane?

    art.94, 24 i 38 kodeksu wykroczeń

    KG

  • 19. Data: 2008-06-27 08:16:45
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    > art.94, 24 i 38 kodeksu wykroczeń
    >
    > KG

    dzieki za uswiadomienie :)

  • 20. Data: 2008-06-27 08:40:13
    Od: "Miki" <m...@p...pl>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:g405r1$7oo$3@inews.gazeta.pl...

    > Mówił ci na temat złapanych mających już prawko zabrane i wyrok na
    > karku, czy mówił ci o złapanych, którzy prawka nikgdy nie mieli?

    O tych drugich, ale jak mniewam skoro okres wyroku już minął to go
    potraktują tak samo?