  • 1. Data: 2008-06-26 10:10:13
    Temat: co grozi za brak prawa jazdy?
    Od: "bbl" <b...@y...com>

    Witam,

    Zabrano prawo jazdy kat. B na okres 3 lat + wyrok w zawieszeniu. Po tym
    okresie jesli osoba zostanie zlapana bez prawa jazdy jakie mogą być kary?
    Chodzi mi tutaj o najwyższą z możliwych jakie prawo umożliwia.

  • 2. Data: 2008-06-26 10:13:21
    Temat: Re: co grozi za brak prawa jazdy?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "bbl" <b...@y...com> napisał w wiadomości

    > Zabrano prawo jazdy kat. B na okres 3 lat + wyrok w zawieszeniu. Po tym
    > okresie jesli osoba zostanie zlapana bez prawa jazdy jakie mogą być kary?
    > Chodzi mi tutaj o najwyższą z możliwych jakie prawo umożliwia.

    odwieszenie wyroku i odsiadka

  • 3. Data: 2008-06-26 10:16:04
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w

    > odwieszenie wyroku i odsiadka

    Czyzby na pewno? ... "Po tym okresie"

  • 4. Data: 2008-06-26 10:38:12
    Od: "Danus" <d...@v...pl>

    wczasy za kratami....

  • 5. Data: 2008-06-26 10:41:03
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Danus" <d...@v...pl> napisał
    > wczasy za kratami....

    Jazda bez uprawnienień jest wykroczeniem. Przestępstwem jest złamanie
    zakazu, a skoro okres zakazu już minął przestępstwo w grę nie wchodzi IMO.

  • 6. Data: 2008-06-26 11:03:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bbl" <b...@y...com> napisał w wiadomości

    Jest to po prostu wykroczenie.

  • 7. Data: 2008-06-26 11:48:11
    Od: "Miki" <m...@p...pl>

> [...]
    > tym okresie jesli osoba zostanie zlapana bez prawa jazdy jakie mogą
    > być kary? Chodzi mi tutaj o najwyższą z możliwych jakie prawo

    500 zł kary i puszczenie wolno, sprawdzone, tzn kolega z drogówki mi
    mówił co robią z takimi

  • 8. Data: 2008-06-26 12:07:42
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Miki" <m...@p...pl> napisał
    > 500 zł kary i puszczenie wolno, sprawdzone, tzn kolega z drogówki mi mówił
    > co robią z takimi

    Tzn. dalej tym samochodem 8-) ?

  • 9. Data: 2008-06-26 12:37:10
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:g3vq8t$gvi$1@z-news.pwr.wroc.pl...

    > Czyzby na pewno? ... "Po tym okresie"

    zalozylem ze chodzi mu o okres 3 lat, na jaki mial zabrane prawko, wyrok
    mogl miec zawieszony na dluzszy czas, w koncu za byle co nie zabieraja
    prawka na 3 lata i nie daja zawiasow

  • 10. Data: 2008-06-26 13:33:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Miki wrote:

    > 500 zł kary i puszczenie wolno, sprawdzone, tzn kolega z drogówki mi
    > mówił co robią z takimi

    Mówił ci na temat złapanych mających już prawko zabrane i wyrok na
    karku, czy mówił ci o złapanych, którzy prawka nikgdy nie mieli?